Tack för vinsten

Medlem
Tack för vinsten

Och så är jag äntligen tillbaks online. Jag har varit utan internet i 2 veckor tack vare statsnätet som helt plötsligt fick för sig att jag inte längre ville vara uppkopplad. Och som alla vet så är proceduren att få igång internet lång och krånglig. Men idag så kom det äntligen igång igen, på en Söndag av alla dagar också.

Och sen så måste jag tacka Tomas för vinsten i hans Bloggtävling. Jag måste säga att jag blev riktigt överraskad i Fredags när jag kom hem och fick se ett okänt vadderat kuvert liggandes och väntandes på mig. Det tog en liten stund innan jag förstod vad det var, men sen så slog det mig

Jag måste även tillägga att månadens nummer av PCG är extremt läsvärd och rekommenderar alla att köpa den.

#blogg

Tack för vinsten

grattis saltis:D


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, man tackar! Tro det eller ej, men mitt nick kommer inte därifrån

tror dig. Folk har börjat förkorta mitt till "TiT", tit...hur tror du jag mår


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Men tutten, det är väl inte så farligt?

Plågsamma mobbar minnen från barndommen dyker upp, bara för att man var tjock.
Näh jag förstår humorn men det är väll inget man uppskattar, men man får väll ta det med en nypa salt!....ah:D


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Redaktör

Jozo - jag funderade lite på varför du inte loggade in, skönt att ha dig tillbaka. Och grattis igen.


signatur
Medlem

Wow, tänk att man är saknad av självaste redaktören

Tack igen för vinsten!

1
Skriv svar