Betapatch till Dragon Age II

Robot
Betapatch till Dragon Age II

Bioware rullar igång buggjakten och släpper en tidig uppdatering till Windows-spelarna.

#bioware, #dragon-age-ii


Medlem
Betapatch till Dragon Age II

Har inte haft nå problem med DA2...

Medlem

Näe inte jag heller... Har klarat spelet med 2 klasser och inte fått en enda bugg..

Medlem

Det enda jag har stött på är Fixed game asking for non-existent drives .

Tycker det är konstigt med en beta patch som påverkar installation via steam (Fixed a Steam-specific issue related to VO not playing after switching languages** ).

Medlem

Har haft ett ental crasher på min ps3'a där hela systemet hänger sig. Hoppas de fixar den biten.
Ibland hakar den upp sig lite vid val av dialog men det släpper om man rör lite på spaken.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Problem med dx11. Och det är inte lite heller. Fick i nvidia beta driver men laggar som as ännu..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Mitt DA2 hackar ungefär en gång i kvarten, får ca 0,1 fps (en bild var tionde sekund) i ca 20-30 sekunder, sen släpper det och allt är som vanligt. Lyckas man tabba ut och tebax så blir det som vanligt igen. Vet inte alls vad felet beror på, och det verkar inte som att patchen löser något...

Inaktiv

Det ända problem jag har är att DirectX 11 är näst intill ospelbart.

Har ett problem med att modellerna låser sig, alla karaktärer vobblar fram som dockorna i Doublefine "Stacked".
Comedy gold men det hjälper inte inlevelsen preciss.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har inte haft ett enda problem än så länge. Laggar litegrann när jag kör very high graphics bara, men skillnaden mellan very high och high kan kvitta. Detta i DX 11.

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Näe inte jag heller... Har klarat spelet med 2 klasser och inte fått en enda bugg..

hur har du hunnit det på tre dagar? eller är spelet SÅ kort?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Spelet fryser till för mig lite ibland, men det går att leva med...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Spelet har aldrig hängt sig eller fuckat upp sig nämnvärt, det enda problemet jag har är att "The Far Cliffs of Kirkwall" och de andra böckerna inte har dykt upp i kistan än.

Medlem

#10 I så fall måste han ha rushat spelet vid Andrates namn :3

Medlem
Skrivet av Höglund:

Spelet har aldrig hängt sig eller fuckat upp sig nämnvärt, det enda problemet jag har är att "The Far Cliffs of Kirkwall" och de andra böckerna inte har dykt upp i kistan än.

Har du kollat ifall objekten verkligen har låsts upp? Finns i menyn under extras > unlockables.
Om de inte verkar vara upplåsta där - kolla så att du registrerat alla dina promo-nycklar på Biowares websida. Och med samma email som du använder i din profil i spelet.

Medlem

Jag fick FPS dropp till 0 i början av spelet. Nu händer det aldrig. Hände kanske varje 5e minut och var tvungen o tabba ut.

Någon annan som det bara hände i början av spelet för?

Medlem

inge som helst problem för mig dx11 High gfx, inge frysningar inge lagg , känns väldigt bra.
Dock om jag slänger igång dx11 Very high då blir det svarta fläckar överallt och spelet får typ 1 fps. kör me GTX 580

Medlem

Har funkat relativt bra för mig, en låsning vid laddningskärm hittils, 26h spelat. Funkade dock inte med WHQL driversarna från nvidia för mig i DX11, skuggorna buggade sönder, körde in senaste beta-versionen och nu lirar det på bra.

Medlem
Skrivet av NisseHult:
Skrivet av Höglund:

Spelet har aldrig hängt sig eller fuckat upp sig nämnvärt, det enda problemet jag har är att "The Far Cliffs of Kirkwall" och de andra böckerna inte har dykt upp i kistan än.

Har du kollat ifall objekten verkligen har låsts upp? Finns i menyn under extras > unlockables.
Om de inte verkar vara upplåsta där - kolla så att du registrerat alla dina promo-nycklar på Biowares websida. Och med samma email som du använder i din profil i spelet.

Allt borde vara i sin ordning faktiskt, hoppas det ger med sig.

Inaktiv

funkar fint för mig... hi-res tex, dx11 if available bockad. har amd 2 core cpu o radeon 4770...

1
Skriv svar