Satsar på 100 000 första året

Medlem
Satsar på 100 000 första året

Jag vet att oddsen är emot mig, men det hade varit grymt kul att få ihop 100 000 views under första blogg-levnadsåret!

Snabbt uträknat krävs ca 320 views/dag fram till och med 31 mars för att uppnå mitt mål, det kan nog bli svårt.
Men jag ska göra mitt bästa med att skriva bra och roliga inlägg, ni får vara med och hurra på genom att läsa bloggen helt enkelt

#blogg

Medlem
Satsar på 100 000 första året

Jag lovar att hjälpa till mot målet ;D.

detta är sjunde gången jag läser en av dina bloggar idag, samma bloggar, view spam.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha... !!! Tack för allt stöd... view spam är tillåtet, allt för att vi ska nå 100 000 Mutor och andra fördelar för de inblandade kan förekomma också

Klart du ska ha 100.000 träffar. Vi hjälper dig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

16 gånger nu!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hahaha!! Du e galen TiT

Bara idag har vi ju gått över gränsvärdet/dag så det ser ju ändå ganska ljust ut. Gäller bara att hålla intresset uppe nu!

Nu sticker jag till Ellysée (eller hur det nu stavas) för fondue-buffé! Jag har hört talas om en banansås som ska vara helt magisk, I'll be checkin' her out!

Medlem

Det löser vi utan problem!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Bloggpatrullen!

Medlem

Fan va ni e sköna! Stort tack för all support under det här året. Det har varit en enorm upplevelse och jag hoppas ni har kunnat njuta av både bild och text emellanåt!

Medlem

320 views per dag. Det är väl ingenting! Jag sköter det nog själv.

Vad kul att ni ska få barn till hösten! Grattis!

Medlem

Barn är lite oväntat helt klart.. eller inte oväntat, men man känner sig nog aldrig riktigt redo. Ändå längtar jag...

1
Skriv svar