Tjuven i Guild Wars 2 kräver mer skicklighet

Robot
Tjuven i Guild Wars 2 kräver mer skicklighet

Vissa klasser kommer kräva mer skicklighet än andra för att hantera i Guild Wars 2. Spana även in film där tjuvens förmågor visas upp.

#guild-wars-2


Medlem
Tjuven i Guild Wars 2 kräver mer skicklighet

Ser nice ut, kommer säkert bli sjukt nice när det släpps

Medlem

Har aldrig spelat spel som WoW, eller andra MMO´s, inte mer än nån timmas test hos nån kompis eller nåt. Men det här såg faktiskt roligt ut, kan tänka mig testa det helt klart. Speciellt om det verkligen är gratis, utan några månadskostnader, för det är det som är mest avtändande just med spel som WoW.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Haha... Räckte det med det lilla för bruden att ta kål på den där kobolden eller vad det skulle föreställa i den första striden?

Medlem

Detta är ju förvisso en svensk spel site, men tror ni verkligen någon som kommer spela detta inte förstår vad en warrior, ranger eller elementalist är för något eller överhuvud taget läsa denna artikel?!

"Försvenskning" ftl.
+ att proffessions = yrken.

Och spelet ser awesome ut btw :P.

Skrivet av Pyro.:

Detta är ju förvisso en svensk spel site, men tror ni verkligen någon som kommer spela detta inte förstår vad en warrior, ranger eller elementalist är för något eller överhuvud taget läsa denna artikel?!

"Försvenskning" ftl.
+ att proffessions = yrken.

Och spelet ser awesome ut btw :P.

I Sverige pratar vi än så länge svenska!


signatur
Medlem

Ser verkligen fram emot detta spel. Theif passar mig perfekt.

Medlem

Tjuven verkar grymt rolig. Kasta ut caltrops och ösa på med dubbla pistoler medans fienderna haltar sig fram.

Undrar i hur många sekunder efter release som namnet Garrett finns ledigt?

Medlem

Ser galet bra ut! Kommer dock inte spela theif


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Antagligen är det just bara en demo film och där ska klassen se ut som det mäktigaste man kan tänka sig... Hoppas dom lyckar med balanceringen. Köpte Guildwars 1 men fastnade aldrig riktigt för det.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Ser ganska bra ut och då jag alltid gillat tjyyyv klasserna kommer nog detta bli den jag spelar med

Btw
Varför skrev ni inte bara "klasser" istället för "professioner"?

Bra , Älskar en utmaning.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har alltid velat ha ett MMO, men det som har skrämt mig är månadskostnaderna. Guild Wars 2 kommer jag iallafall testa på, DET kan jag säga

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Har aldrig spelat spel som WoW, eller andra MMO´s, inte mer än nån timmas test hos nån kompis eller nåt. Men det här såg faktiskt roligt ut, kan tänka mig testa det helt klart. Speciellt om det verkligen är gratis, utan några månadskostnader, för det är det som är mest avtändande just med spel som WoW.

På Guild Wars 2 wikin har de gått ut med att spelet inte kommer kosta i månaden, de vill behålla den typen av spel! http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars_2#General

Medlem

Själv längtar jag till att få se den tredje och sista så kallade "adventurer" professionen (som Ranger och Thief klassas som), som ryktas vara en "engineer" liknande profession. Thief är tuff, men inte riktigt min typ.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Ja, både den och den sista Scholarklassen ska bli kul att se! Hade hoppats på nån sorts "sharpshooter" till sista adventurern eftersom att han inte använder båge, men en engineer skulle ju passa ganska bra med Asura annars...

1
Skriv svar