Steam till Xbox 360?

Robot
Steam till Xbox 360?

Portal 2-teamet utesluter inget inför framtiden.

#valve, #portal-2


Medlem
Steam till Xbox 360?

äh, ta inte och lägg in konsolsjukan i vårt steam nu också. Det räcker.

Avstängd

Hannu87 ge fan i att gnälla så fort det skrivs någonting konsoll relaterat......Börjar bli jävligt tröttsamt!

Medlem

Dassaren, ge fan i att trassla med ditt konsolskräp då

Inaktiv
Skrivet av dassaren:

Hannu87 ge fan i att gnälla så fort det skrivs någonting konsoll relaterat......Börjar bli jävligt tröttsamt!

+1 på den.

Steam är en bra tjänst och det kan säkert fungera på konsol! Smidigt och bra!

Medlem
Skrivet av dassaren:

Hannu87 ge fan i att gnälla så fort det skrivs någonting konsoll relaterat......Börjar bli jävligt tröttsamt!

/care

Medlem

Nej usch... låt oss slippa det skräpet på konsolerna.

Håller med dig dassaren. Jävligt trött på tidningen High Scores ständige följeslagare - DJ Hannu87.

Så, så. Lite mer respektfull ton (från båda håll), om jag får be! Ibland är ni pc- och konsol-spelare verkligen sämre än katter och hundar på att hålla sams.

Medlem

Jag tycker det verkar som en cool ny idé, får se om det blir något av den

Medlem

Cross platform mot konsoler, gör er redå att förstå hur mycket ni suger.


signatur

Xd

Medlem
Skrivet av Hannu87:

äh, ta inte och lägg in konsolsjukan i vårt steam nu också. Det räcker.

Va? Menar du att det fortfarande finns bakåtsträvande människor som spelar uråldriga och dåligt kodade PC-spel? HAHA!

Tycker dom borde göra om Steam så att det är helt konsolifierat. Det vore en dröm!


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Inaktiv

Hoppas som fan att konsolsjukan förstör hela steam. Bara skit ändå.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Bra community det kommer bli då!

Medlem
Skrivet av Exxo:

Nej usch... låt oss slippa det skräpet på konsolerna.

Håller helt med, på konsol slipper vi de flesta former av DRM, popups, extra reklam och liknande. Inte behöver vi ta del av dyngan bara för att den plågar PC-sidan, nej tack. Speciellt inte då Steam får en växande majoritet och deras sätt att låsa licenser och banna folk är högst tveksamt imo.
Klarar mig bättre utan p12 steampojkar, för att inte tala om programvaran i sig...

Skrivet av 6ybite:

Cross platform mot konsoler, gör er redå att förstå hur mycket ni suger.

Hände i Shadowrun, PC-spelarna fick spö och började be om aim-assist och liknande (sorgligt). PC vs konsol kommer aldrig att fungera, i alla fall inte för majoriteten (såvida det inte gäller MMO eller liknande).
Små PC pojkar börjar gråta om de inte får dominera med sin nyköpta hårdvara, och konsolspelarna vill ha en jämn match (även noobs vill det) alltså kan det aldrig ske. Antingen blir det en jämn match och PC pojkarna gråter, eller tvärt om.

Medlem

Xbox 360, PS3, PC - mycket trevliga alternativ alla tre och de fyller alla sin funktion. Fanboys fyller också en funktion - de bjuder på stor humor gång på gång på gång!

Medlem

@Izig typ det ända vettiga sagt här

Medlem

Adblockade just Hannu87 bild så jag slipper se hans ansikte varje gång han är inne och gnäller i en tråd.

Bra med steam till konsolerna, finns mycket pengar att att tjäna.

Medlem

Hmm ok? Allt som får gamingscenen större e positivt men tyvärr så känns PC vs Konsol i FPS spel väldigt avlägset då PC spelarna skulle ha sånt stort övertag. Men i andra spel som sport o bil spelar det väl ingen direkt roll o då passar det väl perfekt att man har fler o möta! Känns ändå som det kan innebära problem men det får framtiden utvisa

Medlem
Skrivet av Herbert:
Skrivet av Hannu87:

äh, ta inte och lägg in konsolsjukan i vårt steam nu också. Det räcker.

Va? Menar du att det fortfarande finns bakåtsträvande människor som spelar uråldriga och dåligt kodade PC-spel? HAHA!

Tycker dom borde göra om Steam så att det är helt konsolifierat. Det vore en dröm!

Ja, för det är ju absolut inte så att PC-spelen är de spelen som hålls tillbaks av konsol-spelen.

Jag äger en PS3, 360, Wii OCH en PC. Att bråka om vilket som är bäst är bara larvigt. Vissa spel lämpar sig bättre till PC (FPS, MMOs), andra till konsol (Fighting, platformers, o.s.v).

Medlem
Skrivet av aejt:
Skrivet av Herbert:
Skrivet av Hannu87:

äh, ta inte och lägg in konsolsjukan i vårt steam nu också. Det räcker.

Va? Menar du att det fortfarande finns bakåtsträvande människor som spelar uråldriga och dåligt kodade PC-spel? HAHA!

Tycker dom borde göra om Steam så att det är helt konsolifierat. Det vore en dröm!

Ja, för det är ju absolut inte så att PC-spelen är de spelen som hålls tillbaks av konsol-spelen.

Jag äger en PS3, 360, Wii OCH en PC. Att bråka om vilket som är bäst är bara larvigt. Vissa spel lämpar sig bättre till PC (FPS, MMOs), andra till konsol (Fighting, platformers, o.s.v).

Själv äger jag bara en PC, en 360 och en SNES. På PC lirar man MMO och surfar, även de exklusiva som finns SC2, The Witcher 1/2. På 360 spelar man allt och lite till FPS och exklusiva i mängder (samma för Ps3), äventyr, hack 'n' slash, ja allt. Sen SNES har man de bästa äventyren utan att tveka
Jag lirar mest på 360 då jag älskar kontrollen samt man kan vara social med polare och lira co-op, både i soffan och online, på ett helt annat sätt än PC i dagsläget iaf. Minns den gamla goda tiden med TBS som Warlords, Heroes för PC, och Worms/Liero, det var tider

Skrivet av aejt:

Ja, för det är ju absolut inte så att PC-spelen är de spelen som hålls tillbaks av konsol-spelen.

Ungefär på samma sätt som teater som medium hålls tillbaka av biofilm
PC-spel håller sakta på att ersättas av något som på många sätt är bättre (och på vissa sätt är sämre).

Okej...wow..detta ska bli intressant att följa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hoppas steam erbjuder gratis onlinespelande över xboxen för oss som inte vill betala dubbla avgifter att få spela på internet

Medlem
Skrivet av Izig:

Xbox 360, PS3, PC - mycket trevliga alternativ alla tre och de fyller alla sin funktion. Fanboys fyller också en funktion - de bjuder på stor humor gång på gång på gång!

+1

Medlem

Ska nog blocka honom också han börjar tyvärr bli lite jobbig. som sagt som en annan sa så bjuder fanboysen på lite humor men ibland kan det bli för mycket. Tycker att steam till konsol låter som en bra idé bara dom samarbetar bra med skaparna av konsloen och att det inte påverkar pc version eller pc spelarna.
PS: 1.om man inte vill köpa spel från steam på konsolen kan man ju fortfarand köpa från playstation store eller butik sedan för xbox spelare är det ju samma sak
2.sedan så tyckte jag det var en bra idé att ha cross-plattform men finns risk att pc spelarna kommer ha bra övertag pågrund utav att med musen så kan man styra siktet så mycket mer precis och exakt och även snabbare om ni inte tror mig konsolspelare så ladda hem crysis 2 betan så ser ni att man ändrar siktet väldigt snabbt vi får hoppas att de gjort ps3 versionen med kärlek när det kommer till det eller att man har möjligheten att stänga av cross platform på båda.
3. tycker att det mest passande spelen för cross-plattform är rollspel och definitivt bilspel som en föregående person sa.
4. Jag har ps3 och spelar väldigt mycket på den och tycker det är skitkul har även spelat på dator en del och har spelat mer och mer nuförtiden för känns lite mer aactioon för min del i shooter exempelvis som jag sa innan crysis 2 beta. och jag vill alla 3 spelformaten gott. (Jag vet att jag inte nämde Nintendo wii i detta ämnet men efteersom det inte kommer nån utgåva av detta spelet till det så nämnde jag inte det men jag vill också wii själklart gott för wii spelarna där ute)

1
Skriv svar