L.A. Noire bjuder på minst 25 timmar speltid

Robot
L.A. Noire bjuder på minst 25 timmar speltid

Rockstar har röjt att det kommer ta mellan 25-30 timmar att ta sig igenom deckartiteln - men då gör du sannerligen inte allt.

#rockstar, #team-bondi, #l-a-noir


Medlem
L.A. Noire bjuder på minst 25 timmar speltid

Nu börjar man definitivt komma någonstans när det gäller verklighetstrogna ansiktsanimationer. Jag hoppas mer spel tar efter detta.

Medlem

Ohh eftersom jag är så långsam och dålig på spel betyder det ca 4 dagars speltid för mig! Perfekt!

Medlem

Någon info på om man kan gå och göra saker vid sidan om, dvs. annat än att lösa fall?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag vill ha detta mer och mer! Give!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Eftersom jag saknar konsol och jag föredrar PC så får jag skylla mig själv när jag så gärna vill spela detta spel.. undrar om jag kan tvinga nån kompis att köpa det hum... eller så får jag snällt vänta tills det släpps på PC om det nu gör det.

Medlem

Härligt med Rockstar (och i det här fallet även Team Bondi). De ger alltid rikligt med speltid för pengarna! Jag har nog närmare 80 speltimmar från Red Dead Redemption exempelvis. Minst.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

"Find the bottle"... kanske?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det finns ju ingen tvekan om att Rockstar har satt en ny bästa standard för verklighets trogna animationer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det finns ju ingen tvekan om att Rockstar har satt en ny bästa standard för verklighets trogna animationer.

Team Bondi*

I stand corrected!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot
Skrivet av Warwick:

Ohh eftersom jag är så långsam och dålig på spel betyder det ca 4 dagars speltid för mig! Perfekt!

Jag köpte Dragon age vid release, spelade ut det vid 2ans release.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spel blir kortare och kortare pga att folk är villiga att betala för DLC (extramaterial). Man utvecklar ett fullt spel, men säljer sedan enbart en del av detta i butik till fullpris, och det övriga som DLC för att tjäna mer pengar. Hade folk slutat betala för DLC hade vi haft allt detta redan från början på skivan vi köper i butiken. Grattis.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Warwick:

Ohh eftersom jag är så långsam och dålig på spel betyder det ca 4 dagars speltid för mig! Perfekt!

Jag köpte Dragon age vid release, spelade ut det vid 2ans release.

Hur många speltimmar ackumulerade du totalt?

Medlem

Ingen PC ver??? Vill inte Rockstar tjäna pengar eller ?

Medlem

Utan tvekan ett av årets bästa spel! Skönt att höra att någon fortfarande utvecklar långa spel GTA 4 tog typ 40 timmar för mig att klara när jag gjorde allt. Ser verkligen fram emot det här spelet, ska köpa efter jag är klar med Duke


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sure is awesome

Medlem
Skrivet av davidmichel:

Spel blir kortare och kortare pga att folk är villiga att betala för DLC (extramaterial). Man utvecklar ett fullt spel, men säljer sedan enbart en del av detta i butik till fullpris, och det övriga som DLC för att tjäna mer pengar. Hade folk slutat betala för DLC hade vi haft allt detta redan från början på skivan vi köper i butiken. Grattis.

Du har helt rätt ,tyvärr tog det två DLC-köp från mig innan jag hajjade det. Det ska tilläggas att de DLC:en var det sämsta jag spelat någonsin (båda DLC till Mass Effect). Kommer aldrig köpa ett till DLC, någonsin.

Medlem

Sweet! 20:e Maj blir min bästa födelsedag någonsin

Medlem

Fett, kommer äga på världens bästa spelplattform - XBOX 360!!!!! Muhahaha

1
Skriv svar