Din spelsamling

Medlem
Din spelsamling

En spelsamling är något att visa upp, precis som vi förvarar böcker i bokhyllor trots att varenda sida redan är läst. Som vi hyllar upp vinylomslag på väggen. Som vi har frukostflingorna på köksbänken.

Med kommande profilsidor har jag lyft fram spelsamlingen från att vara en ganska tråkig lista till att bli det mest framhävda på profilen.

[ia=25426; large]

[ia=25427; small]

Sju favoritspel hamnar överst med boxshot.

För min del har jag gått igenom min (otroligt enkelspåriga) samling en vända redan för att vara beredd på utseendeuppdateringen. Det känns helt plötsligt lite viktigare att ha mina favoriter överst.
Jag tror det kommer bli kanon.

Som vanligt är det ypperligt tillfälle att ge feedback nedanför i kommentarsfältet.

#blogg

Medlem
Spelsamlingen redux

Yes, mer favoritspel är perfekt. Ser snyggt ut!

Vad vackert. vill ha en lättare överblick när man skapar sin samling utifrån listan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hur det ser ut och fungerar när man skapar sin samling kommer vara som idag. Antingen söka upp ett spel eller lägga till spelet från spelprofilen.

Vi prioriterar profilsidorna före inställningssidorna i detta läge, framförallt skulle det vara skönt att bli av med vänstermenyn/gamla formen för att i ett något senare läge putsa upp sidor som har fått nytt utseende på boxarna men inte en hel makeover.

Alla inställningar är ett exempel på sidor med nytt utseende utan att vara omgjorda.

Superfint, om nu bara utvecklarna kunde göra snygga omslag till varje spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Perfekt, det här behövs verkligen!

Majoriteten av mina spel finns på STEAM, så det kan vara lite trevligt med en bättre översikt än vad de bjuder på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar