Dance Central-demo på Xbox Live

Robot
Dance Central-demo på Xbox Live

Dessutom har Microsoft släppt lös nytt DLC med hits från Fatboy Slim, Gwen Stefani, Keri Hilson och Paula Abdul.

#dance-central


Medlem
Dance Central-demo på Xbox Live

Äntligen!!!...... ... .?

Medlem

Icke nyhet?
Ett demo ingick när man köpte sitt Kinect.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Icke nyhet?
Ett demo ingick när man köpte sitt Kinect.

Alla köpte inte sitt Kinect och fick därmed inte demot.

Alla vi som betatestade Kinect t.ex. (vi fick en gratis Kinect och fick ladda ner Kinect adventures, men ingen Dance Central demo).

...inte för att jag tänker tanka ner demot heller iofs, Kinecten står o samlar damm på hyllan, har den inte ens inkopplad längre.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Zymac ba "yo, ingen kamera inkopplad yo" ba äg yo - cool PC-kille yo, fanboy som missar steken yo - yoyoYo Yo! Yo.

Du har ett fan nu.

Medlem
Skrivet av dahlbäckkrome:

Zymac ba "yo, ingen kamera inkopplad yo" ba äg yo - cool PC-kille yo, fanboy som missar steken yo - yoyoYo Yo! Yo.

Du har ett fan nu.

Hahahah, vafan har du rökt?

Jag PCfanboy? Du kan inte ha mer fel. jag hatar fanboys, spelar både på pc och Xbox, mest på xbox faktiskt, kolla bara min speldatabas/favoritspel så ser du.

En anledning till att min kinect samlar damm är för att det för nuvarande inte finns några spel som använder den på det sätt jag skulle vilja, nämligen som en optional kontroller förutom Gamepad/ratt /gitarr/whatever du nu spelar spelet med. (Tänk att styra headcam i ett racingspel eller kameran i ett flygplan, såna saker)

En annan sak som gör att den samlar damm är att en del features som ska komma inte har lanserats i sverige ännu. Röstkontroll av dashboard/ Zune maketplace till exempel. (funkar ju om man loggar in på ett engelskt eller amerikanskt konto, men då kan man ju inte köpa/hyra nått)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Grymt med en demo, får ladda ner och utmana farsan på en dance off!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar