Maffig trailer på Batman: Arkham City

Robot
Maffig trailer på Batman: Arkham City

Vad säger du om vi säger Jokern, Batman, Catwoman, Two-Face och Harley? Ta dig en titt på den riktigt läckra rullen nu.

#batman-arkham-city


Medlem
Maffig trailer på Batman: Arkham City

Nice trailer, ge mig hela spelet nu...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

AW8
Medlem

Ska bli nice att flyga runt i fängelsestaden som Batman.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Det här bådar gott. Dead Space 2 ser ut att få lite trevlig konkurrens om GOTY-titeln.

Medlem

första liret va otroligt bra. Köpte det egentligen bara för att jag blev sjukskriven i en vecka o hade tråkigt, en glad överraskning. Lär lätt köpa detta me

Groovy! Vad finns att inte gilla...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Är det bara jag som får lite Just Cause vibbar av att falla ned från himlen och sedan grappla sig vidare...

Medlem

Ettan var en glad överraskning. Tycker inte det borde ta särskilt lång tid att göra den andra delen, det ser ut att vara exakt samma motor utan några förändringar (säkert ett fåtal gjorda), men det tar ju en evighet! Liksom ettan tycker jag inte detta såg särskilt kul ut, dock.

Skrivet av MaXMC:

Är det bara jag som får lite Just Cause vibbar av att falla ned från himlen och sedan grappla sig vidare...

Det gjorde Batman långt innan Rico var född


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av MaXMC:

Är det bara jag som får lite Just Cause vibbar av att falla ned från himlen och sedan grappla sig vidare...

Det gjorde Batman långt innan Rico var född

Inte i TV-spels form

Tycker det blir lite väl overkligt när han kan landa och göra "shockwave" attacker...

Medlem

*drowl*

Frågan lyder: PS3 eller PC? :S


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av LupX:

*drowl*

Frågan lyder: PS3 eller PC? :S

Eftersom jag fick förra spelet med mitt grafikkort så hoppas jag att jag klarar av tvåan på det också... Det var jävligt nice att ha fysikbaserade rökeffekter och sådant som inte fanns alls i PS3 eller Xbox versionen.

Finns det nån form av multiplayer så lär det dock bli till PS3:an

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Eftersom jag fick förra spelet med mitt grafikkort så hoppas jag att jag klarar av tvåan på det också... Det var jävligt nice att ha fysikbaserade rökeffekter och sådant som inte fanns alls i PS3 eller Xbox versionen.

Finns det nån form av multiplayer så lär det dock bli till PS3:an

Jag är lite inne på samma tankebana. Ettan flöt på riktigt fint med höga inställningar även på min något åldrade rigg. Har en core 2 2,13GHz och GPU'n är ett nvidia gtx 275. Jag hoppas det kan driva 2:an med någorlunda schyssta inställningar. Annars blir det nog till PS3.
Har inte testat att spela det på konsol, men jag tyckte det var riktigt skön känsla med WASD+mus. Subjektiva upplevelser om styrning med handkontroll?

Hoppas det kommer ett demo snart, så man kan få testa sig fram!

EDIT: quote-fix


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Jag hoppas ni köpte AA - GOTY när det fanns på STEAM för 100:- Det var det värt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar