The Old Republic släpps inte innan 1 juli

Robot
The Old Republic släpps inte innan 1 juli

EA låter meddela att du inte kommer kunna ta dig ett smakprov av Biowares massiva onlinelir i Star Wars-universumet innan sommaren har dragit igång på riktigt.

#bioware, #star-wars-the-old-republic, #electronic-arts


Medlem
The Old Republic släpps inte innan 1 juli

Tycker att de ska fila å putsa på det tills Oktober-November.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Hoppas inte men tror det kommer floppa rejält efter release.

Såg en video här på FZ med gameplay ur spelet.

Jag citerar: Titta här nu ska vi ut på ett uppdrag och förstöra en generator. Titta vilket teamplay vi har, han tankar, den andra helar och där har vi vår dmg-dealer. Ojojojoj det kommer ännu fler fiender "dom ambushar oss". Så nu har vi förstört generatorn, nu ska vi tillbaka till npc'n.

Enligt Bioware själva som kommenterade, lät det som om detta var något helt nytt. Stackare... känns som dom är desperata. Inga av filmerna jag sätt hittils har varit lockande.

Ish
Medlem

#2

Ja jag fattar verkligen inte.. Märker inte utvecklare att vissa av deras spel suger?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Någon som vet om Betan dragit igång än ?

tycker det kändes som det var två år sen man reggade sig till en betaplats


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Ish:

#2

Ja jag fattar verkligen inte.. Märker inte utvecklare att vissa av deras spel suger?

Säg ETT Bioware spel som sugit?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ish:

#2

Ja jag fattar verkligen inte.. Märker inte utvecklare att vissa av deras spel suger?

Säg ETT Bioware spel som sugit?

http://www.gamespot.com/ds/rpg/sonicrpg/review.html?tag=summa...

Detta kan ses som ett "sugigt" spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förhoppningsvis kommer de att lägga in mer unika saker än ett vanligt gameplay som varenda MMO har just nu..
För stunden ser det väldigt likt WoW, GW, AO etc... men det kan ändras med tanke på att det är ca 4-8 månader kvar till release.

Medlem

Bra, det behöver inte släppas förrän i slutet av året.


signatur

Meep!

Medlem

jag skulle nog kunna tycka om detta igen men jag kan fan inte leva med att ljussablar blivit några jävla pvc rör man slåss med.

AW8
Medlem

STORY!!!! UNLIMITED.... STORYYYYY!!!!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

1 Juli? Jag fyller år 2 Juli! Hurra! Hurra! Hurraaaaaa!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

1 Juli? Jag fyller år 2 Juli! Hurra! Hurra! Hurraaaaaa!

Jösses sicken feltolkning.

The Old Republic släpps INTE innan 1 Juli, och då tror du per automatik att den kommer släppas PÅ den 1 juli ? Läs igen.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av deep9:

Hoppas inte men tror det kommer floppa rejält efter release.

Såg en video här på FZ med gameplay ur spelet.

Jag citerar: Titta här nu ska vi ut på ett uppdrag och förstöra en generator. Titta vilket teamplay vi har, han tankar, den andra helar och där har vi vår dmg-dealer. Ojojojoj det kommer ännu fler fiender "dom ambushar oss". Så nu har vi förstört generatorn, nu ska vi tillbaka till npc'n.

Enligt Bioware själva som kommenterade, lät det som om detta var något helt nytt. Stackare... känns som dom är desperata. Inga av filmerna jag sätt hittils har varit lockande.

Så kan man säga om vilket spel som helst.

Medlem
Skrivet av Ish:

#2

Ja jag fattar verkligen inte.. Märker inte utvecklare att vissa av deras spel suger?

Säg nått bioware spel som sugit?

1
Skriv svar