Warner licensierar Unreal Engine till 2014
Långsiktigt avtal innebär att studios som Batman-utvecklaren Rocksteady jobbar exklusivt med Unreal Engine till 2014.
#warner-bros, #epic-studios, #netherrealm-studios, #rocksteady-studios, #surreal-software, #tt-games, #snowblind-studios
Batman spelet var ju bland de bästa som släpptes de året!
Batman: Arkham Asylum är mitt favoritspel från det året, och jag lirade de flesta stora titlar, det är verkligen ett underbart spel, spelade på PC, vart förvånad över hur grymt bra det flöt också, varenda del av spelet är grymt bra, och väldigt välgjort och det finns många timmar att klocka in med alla Riddles och svårighetsgrader osv. Stark rekommendation!
Killzone 2 förhandsbokat! : DD
Ja grymt bra spel, värt varenda öre. Det är ett spel som man stolt har på spelhyllan.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Som andra skriver så är Batman helt fantastiskt! Kul för Epic med motor licensieringen... $$$ = Mera development på motorn = Mera features = Roliga / vackra spel
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein
Batman är ett av de spel jag verkligen njutit av på sistone , det har dock lite slängar av konsollsjukan med småspel som har fast kamera a la konsolltradition , dessa hatade jag men resten av spelet är sjukt bra.
Fightingsystemet är helt underbart bra gjort med ett flyt som är sjukt skönt.
Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.
Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.
Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.
hejsanhejsanhejsan
Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.
Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.
Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.
Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.
Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.
Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.
Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.
Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.
Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.
När jag spelade Bioschock då tyckte jag UT 3känslan var där, vilket var awesome.
hejsanhejsanhejsan