Warner licensierar Unreal Engine till 2014

Robot
Warner licensierar Unreal Engine till 2014

Långsiktigt avtal innebär att studios som Batman-utvecklaren Rocksteady jobbar exklusivt med Unreal Engine till 2014.

#warner-bros, #epic-studios, #netherrealm-studios, #rocksteady-studios, #surreal-software, #tt-games, #snowblind-studios


Medlem
Warner licensierar Unreal Engine till 2014

Aja, sålänge dom gör något vettigt utav det, Batman har jag inte ens provat, och har absolut inget intresse på att göra det heller.

Medlem

#1 Vad du tycker är vettigt kanske en annan tycker är skit, själv så tycker jag att batman var ett riktigt bra spel!

Medlem

Batman spelet var ju bland de bästa som släpptes de året!

Medlem

Batman va och är kick ass:)

Medlem

bra, då kan tom clancy ta ett djupt andetag och fundera på vilken riktning de ska ta rainbow six serien i...

Medlem

Rekommenderar ni Batman Arkham Asylum? Jag har missat det spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Batman: Arkham Asylum är mitt favoritspel från det året, och jag lirade de flesta stora titlar, det är verkligen ett underbart spel, spelade på PC, vart förvånad över hur grymt bra det flöt också, varenda del av spelet är grymt bra, och väldigt välgjort och det finns många timmar att klocka in med alla Riddles och svårighetsgrader osv. Stark rekommendation!


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av Remus:

Rekommenderar ni Batman Arkham Asylum? Jag har missat det spelet.

Absolut! Speciellt eftersom det kan fås för circus 200kr nu

Medlem

Ja grymt bra spel, värt varenda öre. Det är ett spel som man stolt har på spelhyllan.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Moderator | Testpilot

Det är ett väldigt bra spel indeed.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Remus:

Rekommenderar ni Batman Arkham Asylum? Jag har missat det spelet.

Jag håller med alla andra som svarat dig... Är inget fan av superhjältar och definitivt inte av Batman, men Arkham Asylum var för mig årets spel det året, det slog t.o.m. Uncharted 2.

Medlem

Som andra skriver så är Batman helt fantastiskt! Kul för Epic med motor licensieringen... $$$ = Mera development på motorn = Mera features = Roliga / vackra spel


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Testpilot

Batman är ett av de spel jag verkligen njutit av på sistone , det har dock lite slängar av konsollsjukan med småspel som har fast kamera a la konsolltradition , dessa hatade jag men resten av spelet är sjukt bra.
Fightingsystemet är helt underbart bra gjort med ett flyt som är sjukt skönt.

Skägg.
10 Chambers

Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.

Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.

Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.

Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.

Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.

Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Batman rekommenderas varmt. Dessutom har de lyckats med konsttycket att tvätta bort känslan av Unreal Engine, ett smärre konsttycke många misslyckas med.

Skulle det vara dåligt att ha kvar Unreal Engine känslan? Det är en av de bästa känslorna som finns inom dator och konsol -spel idag enligt mig. Verkligen inget dåligt med att det finns spår kvar av den underbara motorn för vissa spelföretag.

Jag vill ha en unik känsla, att känna att ett spel använder samma grafikmotor som andra titlar förtar känslan. Slarvigt gjort helt enkelt.

När jag spelade Bioschock då tyckte jag UT 3känslan var där, vilket var awesome.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

UE3 känns plastigt, konsoligt och "blaffigt" tycker jag, den känslan infann sig inte i "Arkham Asylum", i de flesta andra spel blir det oftast vedervärdigt när de kör UE3.


signatur

Allah är stor men jag har större

1
Skriv svar