Lesbiska skolflickor i Duke Nukem Forever

Medlem

Antagligen roligare att titta på trailers från detta spel än att spela spelet. Jag sparar antagligen mina pengar till annat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Ja inte fan är det snyggt inte.

Inaktiv

Ju mer jag hör om Duke Nukem Forever desto mer börjar jag känna att man vuxit ifrån det.

Medlem

Själv kommer jag inte köpa detta eller nästa doom/quake spel.Vill ha lite nya serier som infamus 2 och mass effect 3/Battlefield 3 i år.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Själv kommer jag inte köpa detta eller nästa doom/quake spel.Vill ha lite nya serier som infamus 2 och mass effect 3/Battlefield 3 i år.

Battlefield ny serie?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av V1per:

Redan beställt specialutgåvan för strax över 400 spänn, så prisvärt är det helt klart.

I vilket land hittade du balls of steel för ~400 kr?

Medlem

Asså herregud vad extrem Duke humorn är!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Själv kommer jag inte köpa detta eller nästa doom/quake spel.Vill ha lite nya serier som infamus 2 och mass effect 3/Battlefield 3 i år.

Nya serier? DEt där är ju bara uppföljare och serierna känns inte direkt nya, speciellt inte BF och MAss Effect

Medlem
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av V1per:

Redan beställt specialutgåvan för strax över 400 spänn, så prisvärt är det helt klart.

I vilket land hittade du balls of steel för ~400 kr?

England, från HMV. 440 kr tror jag det blev inklusive frakt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ska bli kul o se vad det blir av Hertigen, men från vad man sett är verkar det inte bli mycket mer än ett fisljummet spel med macho-humor.

Känns som detta spel redan gjort sin kulturella insatts i och med den legendariska förseningen då det skapade en härlig meme,

om de släppa Duke Forever kan så kan du med!

Medlem
Skrivet av foock:

om de släppa Duke Forever kan så kan du med!

Made no sense.. eller jo, men det låter som att du menar att man borde släppa (låta bli) Duke!

Men ah, då några av personerna som arbetade på spelet fick gå ifrån både bostad och annat bara för att dom inte ville låta Duke dö även efter att 3D Realms kursade, ja då märks det ju att dom håller DNF hårt om hjärtat iallafall. Vare sig det blir skit eller inte så ska detta garanterat köpas och spelas igenom. Dock gillar jag det lilla gameplayet som jag har sett hittills

Medlem

Tycker det ser helt ok ut för att vara ett konsollifierat spel, fan va folk klagar hela tiden på hur spelen ser ut. Säg mig då vilket spel som är så otroligt mkt snyggare (förutom BF3) o säg inte crysis 2, de ser presix lika "skitit" ut som vilket annat spel som helst nu förtiden...

Visst ska spel se snygga ut, men vissa personer kan bara klaga...

Medlem

Ett spel man måste lira helt klart. Dock vet jag inte om det överlever sitt enorma hype.

Medlem

"im from Las Vegas and I say kill em all"

Starship troopers? Las Vegas istället för buenos aires

Edit: Ah, såg att Slutbossen också laggt märke till det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Alltså, ju mer jag ser ju mer försöker min kropp tränga bort att jag en gång i tiden för väldigt längesen tyckte sån "humor" var bra.

Asso bjosarn. Nu har jag sett en del inlägg av dig i diverse Duke threads. Om du nu stör dig så mycket på spelet och dess "humor", varför inte bara skita i spelet och skita i att kommentera det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bjosarn:

Alltså, ju mer jag ser ju mer försöker min kropp tränga bort att jag en gång i tiden för väldigt längesen tyckte sån "humor" var bra.

Asso bjosarn. Nu har jag sett en del inlägg av dig i diverse Duke threads. Om du nu stör dig så mycket på spelet och dess "humor", varför inte bara skita i spelet och skita i att kommentera det?

Han gillar att gnälla, så låt honom gnälla.
Hans folk fungerar så.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bjosarn:

Alltså, ju mer jag ser ju mer försöker min kropp tränga bort att jag en gång i tiden för väldigt längesen tyckte sån "humor" var bra.

Asso bjosarn. Nu har jag sett en del inlägg av dig i diverse Duke threads. Om du nu stör dig så mycket på spelet och dess "humor", varför inte bara skita i spelet och skita i att kommentera det?

Han gillar att gnälla, så låt honom gnälla.
Hans folk fungerar så.

Jo det är väl så - men det är något störigt att se hur vissa människor enbart verkar skriva inlägg för att gnälla, Ofta på spel som de faktiskt inte har något intresse för. Nu syftar jag inte specifikt på Duke Nukem utan alla spel överhuvudtaget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar