Första bilden på Hitman 5?

Robot
Första bilden på Hitman 5?

Entusiastiska fans har luskat i ledtrådar för att till slut ha fått fram vad som skulle kunna vara den första bilden från Hitman 5. Plus, vänta dig mer information till årets E3-mässa.

#hitman-5-2, #io-interactive


Medlem
Första bilden på Hitman 5?

Hoppas att det blir lika underbart som Blood Money

Medlem

Wow, hoppas det blir något utav detta, hitman är ett häftigt upplägg!

Medlem

Hoppas, hitman serien e skoj. Däremot ser ju handen sjuktstor ut

Medlem

Mmmm... Hitman. Skönaste spel-serien imo.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem

Jorå! Nog ser man allt fram emot detta.

Blood Money var riktigt bra.

Medlem

Jag hoppas att 5an kommer strax! Men det måste bli längre än Contracts och Blood Money var :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag hoppas på lite sandbox med slumpmässiga uppdrag och mer frihet.
Så emellan de officiella storydrivande uppdragen kan man nöta fria uppdrag för pengar och erfarenhet.

Hitman är verkligen värd en vettig uppföljare!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Ish
Medlem
Skrivet av mrkvist:

Mmmm... Hitman. Skönaste spel-serien imo.

Jag är beredd att hålla med. Fast gamla spel man en gång älskade är en dum idé att ta fram igen efter x antal år.. Köpte dessa godingar på steam för ett tag sedan med avsikten att dra igenom hela serien, men det var liksom inte så bra som man mindes det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av mrkvist:

Mmmm... Hitman. Skönaste spel-serien imo.

Agent 47 är grym! Silent Assassin hade några riktigt fina banor.

Det är Calle på bilden med vinterhandskar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Hoppas, hitman serien e skoj. Däremot ser ju handen sjuktstor ut

Jag tror att du har det gamla problemet när du är förvirrad av att saker som är nära ser större ut..

Dougal i Father Ted som inte fattar att kor långt borta inte är mindre...

http://www.youtube.com/watch?v=25N-4zrk390


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

:OOO Laddade ned Blood Money för bara en halv månad sen och körde igenom det och tänkte "Fan, dom måste göra fler Hitman spel...". Det verkade ju bara vara önsketänkande, men se här vad ens drömmar kan bli sanna ;DD

Medlem

hoppas att dom släpper någon mod kit... tråkiga är att inga av hitman spelen har haft någon mod community pga det inte gått att modda det...

perfekt spel att göra sina egna uppdrag och modda osv.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Blir att se framemot, men gillade inte riktigt Blood Money lika mycket som tidigare delar i serien.

Medlem

OMG! Super excited! Hitman är lätt en av de bästa spelserierna någonsin, och jag misstänkte att det skulle komma ett femte spel efter hur Blood Money slutade.

Medlem

Spelet lär väl bli ner dummat som fan för att passa den 13 åriga konsol publiken. Det verkar ju vara den nya röda tråden i spelskapande numera.

Medlem

tyvärr så är det så Hanga men man kan ju alltid hoppas på förbättring. Vill se en liten egen organisation och en större möjlighet till vapen som i "alpha protocol" sen hade det varit bra om han kunde ha en egen bas som man kunde utrusta osv men detta är inget värt om de offrar för mycket tid från arbete med spelkänslan. Lite mer frihet att välja uppdrag (Kontrakt) hade också uppskattats. En lärjunge med attityd (helst tjej) hade varit ett intressant inslag. Ursäkta mindstormen men de var väl tanken med kommentarerna.


signatur

Intel I6800K, Geforce 1080gtx, 16GB RAM, Vattenkylning processor + grafik-kort, 65 Tums 4k TV

Medlem

Trevlig nyhet. Det senaste Hitman liret var oerhört bra. Spelats igenom iaf 3-4 ggr

Medlem

Jag hoppas verkligen att Ebeeto återvänder med en walkthrough även till Hitman 5!
Kommentar från Ebeeto själv?

Medlem

Hoppas hoppas!

Medlem

hehehe man hoppade nästan i taket när man såg detta =D


signatur

mm

haha folk här är ju tokiga. "Däremot ser ju handen sjuktstor ut" men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


signatur
Medlem

En av anledningarna till att jag tittar in på FZ överhuvudtaget med med jämna mellanrum är detta. Äntligen lite fler livstecken!

Medlem
Skrivet av HogeN:

hehehe man hoppade nästan i taket när man såg detta =D

HogEn...jag menar 47, är det du? Du är väldigt lik honom, åtminstånde filmens version


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ohyeahh! Snart, snart kröker jag fingret runt avtryckaren igen.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar