Förboka kartpaketet till Black Ops nu

Robot
Förboka kartpaketet till Black Ops nu

På fredag släpps DLC-tillägget First Strike till pc-versionen av Call of Duty: Black Ops.

#call-of-duty-black-ops


Medlem
Förboka kartpaketet till Black Ops nu

skitspel.

Vafan tar dem pengar för det?!?!?!? Ska ju va gratis på pc

Tycker inte jag...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej tack. Har spelat på 360, leveldesignen är enklare än det vi brukade bygga till Quake 1 och jag gjorde Pac-Man labyrinter med ramper istället för trappor, detta är inget annat än more of the same jämfört med det spelet skeppades med. För att inte tala om spelet själv - kom tillbaka Modern Warfare 2, trots sunkig p2p hosting och hackers överallt och tubing och quickscopelödder är du förlåten! Du hade mer vapenbalans än "alla vapen ärexakt likadana" och du var roligt i de tråkigaste ögonblick medans Blops är liksom.. kul, jag fick ett till 19-0 killstreak utan att använda killstreak rewards, bara för att jag kör lightweight steadyaim och kubbar runt med SMGs och ez-mode assaultrifles som är bättre att snipa med över hela kartlängder än själva sniperbössor.. som är ett rent minigame. Totalt värdelöst om man inte headshottar. Vilket är knepigt med dessa hitboxes, försök kniva någon som ligger ned?

Tack till alla er som fortfarande spelar QuakeWorld, utan er hade jag suttit bakom 100hälsanportalen i DM6 och dragit en grunk över hur kul det var med multiplayer FPS förr i tiden.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

sjukt mycke sämre än föregångarna

Lägg ner cod tramset o börja på någe nytt!

Medlem

Risken att jag kommer köpa extra maps, det kan dom fetglömma. Fixa spelet före ni släpper nya banor för h-vete.

Medlem

Nej tack.


signatur

Kanelbulle

Medlem

Äntligen! redan bokat och klart

Inaktiv

Tur man kan förboka... Man vill ju inte att det tar slut.

Medlem

@MrLonghair

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det som är skrämmande är att hur mycket folk än bojkottar det CoD har blivit så säljer det mer för varje spel som kommer. Hjärntvätt mina vänner, hjärntvätt.

Medlem

Har fortfarande lagg och buggar i PC versionen.. ligger på 20FPS på lägsta graffe o jag kan maxa Crysis 2, vilket skämt till spel Blackops är

Inaktiv

Ju mer folk klagar, ju mer säljer spelet.

Medlem

Aldrig i hela mitt jävla liv. Åt helvete med COD.

Medlem
Skrivet av xLas:

Risken att jag kommer köpa extra maps, det kan dom fetglömma. Fixa spelet före ni släpper nya banor för h-vete.

Snälla nån, tror du verkligen att det är samma personer som fixar patchar som de som gör karto, nej klart att det inte är samma personer. Sluta whina!

Medlem

Helvete heller, över min döda kropp! Bad Company 2 är så jäkla mycket skönare när det gäller fler kartor, dom är alltid gratis ju!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Köp inte skiten. DLC är sämsta någonsin, fokusera på riktiga expansioner, uppföljare och nya spel istället.

Medlem

Är ingame grafiken verkligen lika kass som i filmen?

Medlem

Sug min.... dem kommer aldrig få några mer stålar från mig iaf.
vCod, Cod2 is where the love is.

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Har fortfarande lagg och buggar i PC versionen.. ligger på 20FPS på lägsta graffe o jag kan maxa Crysis 2, vilket skämt till spel Blackops är

Crysis 1 är mer grafik krävande än vad Crysis 2 är. Crysis 2 har inte ens dx9+ än. Läs om läs rätt.

Medlem

Jag förstod att dom skulle ta betalt för dom nya banorna, även fast det har (och fortfarande är?) varit stora problem med spelet. Ospelbart i flera månader för många, om jag minns rätt, men det har tydligen glömts bort!

*Suckar*

Medlem

dubbel exp weekend?

Medlem

Blev riktigt ledsen igår när jag såg det här... Jag och en vän slog vad om att det skulle vara gratis (jag då) och min vän att det skulle kosta på PC.......

Jag litade på er Treyarch! Men ni har svikit mig...... Fan, på World at War var det från början runt 20 banor och senare 29 banor och alla banor var gratis! Jag litade på er Treyarch! Där IW misslyckades trodde jag att ni skulle lyckas!

Det blir nog inge mer Black Ops på ett bra tag...

Mina pengar kommer istället gå till Mass Effect the Arrival DLC, The Shadow Broker, Stolen Memory och Overlord istället...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Pre-ordra en map pack, någon första gången jag hört att man kan...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av mLs:

Pre-ordra en map pack, någon första gången jag hört att man kan...

Man får ju passa på då steam satt ner priset 10%

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Har fortfarande lagg och buggar i PC versionen.. ligger på 20FPS på lägsta graffe o jag kan maxa Crysis 2, vilket skämt till spel Blackops är

Angående lagg: Vad har du för OS, processor och grafikkort?
Angående buggar: Vad är det för buggar du stör dig på?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Det var inte kul att det kostade 13 Euro på STEAM; då får det vänta tills det kostar 20:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av DonneR93:

Har fortfarande lagg och buggar i PC versionen.. ligger på 20FPS på lägsta graffe o jag kan maxa Crysis 2, vilket skämt till spel Blackops är

Angående lagg: Vad har du för OS, processor och grafikkort?
Angående buggar: Vad är det för buggar du stör dig på?

För mig har det aldrig varit problem med någonting, det måste beror på vilken dator man har uppkopplingen och om man är en n00b


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av wrrm'91:
Skrivet av DonneR93:

Har fortfarande lagg och buggar i PC versionen.. ligger på 20FPS på lägsta graffe o jag kan maxa Crysis 2, vilket skämt till spel Blackops är

Crysis 1 är mer grafik krävande än vad Crysis 2 är. Crysis 2 har inte ens dx9+ än. Läs om läs rätt.

Jo men Crysis 2är väll fortfarande mer krävande än codbo så vad menar du? Läs om läs rätt själv


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
12
Skriv svar