Bioware varnar för The Old Republic-betabluffare

Robot
Bioware varnar för The Old Republic-betabluffare

Akta dig för människor som låtsas sälja betanycklar till The Old Republic. De luras, kort och gott.

#the-old-republic, #bioware


Medlem
Bioware varnar för The Old Republic-betabluffare

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Luciphear:

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

+1


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

På vilket sätt har SWToR potential? Av allt de visat än så länge så ser jag inte mycket innovativt utan samma saker som jag sett en i de flesta andra MMO släppta de senaste åren, t.o.m den grafiska stilen är ju rent av stulen från WoW och andra spel som på sistone verkar överförtjusta i cartoons.

Medlem

Föga förvånande, man borde väl bli imponerad att någon går på det, men casuals är casuals tyvärr och aldrig lär de sig. Oavsett om det är nigerianska prinsar, turkiska affärsmän via blocket eller dyra beta-konton till ett MMO, orka köpa en nyckel?
Ni kan ju ändå få testa spelet snart iaf, som WoW men med Star Wars karaktärer, mindre befolkning och mindre polering. Man kan ju hoppas de erbjuder något grymt gameplay men jag är en aning tveksam...

Medlem

Går man på sånt här så är man inte helt rätt i planeten


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Finns sidor där det säljs beta nycklar utan massa strul också.. har själv sålt en tidigare.

Jävligt bra business, vissa nycklar kan gå för så mycket som priset på själva spelet.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

De enda MMO som är lite anorlunda idag är Age of Conan och EVE online.
SWToR ser inte ut att vara mer anorlunda. Förutom att de har lite mer "single player" känsla.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

De enda MMO som är lite anorlunda idag är Age of Conan och EVE online.
SWToR ser inte ut att vara mer anorlunda. Förutom att de har lite mer "single player" känsla.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Luciphear:

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

De enda MMO som är lite anorlunda idag är Age of Conan och EVE online.
SWToR ser inte ut att vara mer anorlunda. Förutom att de har lite mer "single player" känsla.

Skillnaden i stor form är väll mest berättandet/story. Precis som i andra bioware spel där det är mycket konversation. I konversationen får du välja mellan massa dialogval sedan händer diverse saker beroende på vad du valde. Det är väldigt nytt, sen om dom verkligen gjort något nytt gällande strider och attacker.. Den som lever får se.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Cane:

På vilket sätt har SWToR potential? Av allt de visat än så länge så ser jag inte mycket innovativt utan samma saker som jag sett en i de flesta andra MMO släppta de senaste åren, t.o.m den grafiska stilen är ju rent av stulen från WoW och andra spel som på sistone verkar överförtjusta i cartoons.

Undrar jag också, ser ut som ett vanligt MMO fast med lite andra modeller/skins.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Alltså det ser stelt ut och grafiken är dålig.... Nä Grafiken är bra och spelet behöver inte vara stelt det beror på spelaren och jag tror att det inte kommer vara stelt alls när det väl kommer och i sådana fall så kommer de garanterat att patcha! se bara på WoWs beta...... Jag är en wow spelare //aktiv raider och jag tror på detta!!!!

Medlem
Skrivet av Dreako:

Alltså det ser stelt ut och grafiken är dålig.... Nä Grafiken är bra och spelet behöver inte vara stelt det beror på spelaren och jag tror att det inte kommer vara stelt alls när det väl kommer och i sådana fall så kommer de garanterat att patcha! se bara på WoWs beta...... Jag är en wow spelare //aktiv raider och jag tror på detta!!!!

Vilket bara bevisar det vi säger, ytterligare en WoW-klon fast nu mer färgglada inslag *trollface*

Inaktiv

De flesta klickar förbi cut scenes i wow som det är idag verkar det som.

Folk kritiserade ju DA för att vara som att läsa en dålig bok.

Undrar om dialogerna kan rädda detta spelet... För i övrigt ser det sjukt B ut, det man sätt än så länge.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Luciphear:

Hoppas jag verkligen får en chans att betatesta spelet. Är så grymt trött på de MMORPGs som finns idag. SWToR har potential!

De enda MMO som är lite anorlunda idag är Age of Conan och EVE online.
SWToR ser inte ut att vara mer anorlunda. Förutom att de har lite mer "single player" känsla.

Skillnaden i stor form är väll mest berättandet/story. Precis som i andra bioware spel där det är mycket konversation. I konversationen får du välja mellan massa dialogval sedan händer diverse saker beroende på vad du valde. Det är väldigt nytt, sen om dom verkligen gjort något nytt gällande strider och attacker.. Den som lever får se.

Just den biten jag är nyfiken på. Det kan bli hur lyckat som helst, men det kan också gå käpprakt åt helvete. Men från vad jag sett vill jag verkligen pröva det, men överhajpad är jag inte.

1
Skriv svar