Forum total makeover

Medlem
Forum total makeover

De första månaderna, efter att champagnen korkades upp runt 00:00 och satte starten för 2011, har vi byggt på det nya forumet (och långt tidigare faktiskt), som gick live nu i veckan. Nu kan vi korka upp igen. För visst har det väl blivit en total makeover? Mycket av den fina inputen från er har blivit åtgärdat, men finns så klart lite småfixar som kan göra forumet bättre.

En av de finaste funktionerna, tycker jag, är den nya snabbsvarsfunktionen. Oj vad ruggigt snabbt det går nu att bara klicka på ett inlägg och kommentera.

Så nu sitter jag och surfar på "I Just Had Sex - Female Version" och pillar navelludd - tänker ni. Nej! - säger jag. Sitter i skrivandets stund med en ny meny, HTML5-videos, mobilsajten, ny sökfunktion och massor av annat godis till FZ. Mer om nya menyn i kommande inlägg på Plan7-bloggen. Stay tuned!

#blogg

Medlem
Forum total makeover

Jag gillar nya forumet även om jag själv inte använder det. Ser snyggt och fräscht ut. En elogé till er!

Antikvitet

Sitter du med nya sökmotorn? Jaså du...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det kallas: Att göra en John
Nej, kan faktiskt inte ta åt mig för sökmotorn, även om det var ett gott försök.

Att göra en John=fel!


signatur

Webbsupport på Egmont Tidskrifter

1
Skriv svar