Husdjur på väg till Minecraft

Robot
Husdjur på väg till Minecraft

I version 1.4 kan du förvänta dig husdjur i form av små vargar som följer dig dit du går, slår på det du slår på och som till råga på allt är riktigt pixligt gulliga.

#mojang-specifications, #minecraft, #scrolls


Medlem
Husdjur på väg till Minecraft

ge mig fet grottor me boss monster istället ^^

Medlem

Det låter bra men hoppas dom ökar det med benen 2 ben för en varg är lite då en britt säger att dom är enkla att få.
Vore coolt med hästar,katter och så vidare ^^

Medlem

Bygger man en sån med fem pinnar, en djurhud och en jukebox?


signatur

lootskin@hotmail.com

Ish
Medlem

Passé..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

mera monster hellre!

Medlem

Hade ju hellre som många fler här sett att där kommer mycket mer typer av monster. Det finns ju inget bättre än när man lanar/sitter i skype och det blir natt..... Underbara panik!

Menmen kanske kommer mer med denna updaten än vad som känns som rätt meningslösa "pets".

Medlem

"Aaaaawwwwwwww!" var min reaktion.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Mer Minecraft är alltid trevligt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Nice, så när släpps det här?

AW8
Medlem

Nu fattas bara hästar att transportera sig fortare på!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Minecraft going wow?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

"Aaaaawwwwwwww!" var min reaktion.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av bjosarn:

"Aaaaawwwwwwww!" var min reaktion.

https://www.youtube.com/embed/ygyNfLgrYBY

Får instämma här men något mer svenskt. Mjååååååååååååh!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

förstår inte riktigt varför folk vill ha fler fiender, om spelet är under utveckling och Notch inte känner att det finns nog med finesser FÖRUTOM ATT DÖDA MONSTER, så borde vi låta honom utveckla det som han vill. Jag tror att han kommer lägga till ett stort antal nya monster när han känner för det.. En ide vore ju att låta vargarna vara fiender tills man ger dom ett ben, det skulle väl vara något?


signatur

I have spoken..

Medlem

Moxon din ide är inte så dum vore väldigt kul men hur ska du komma nära dom och försöka bli vän med dom om dom nu vill slita upp dina inälvor?
Vore det som att man har en hink eller en matskål och lägga kött i?
Eller att fånga dom och tämja dom?

Medlem

jadu jag tänkte vidare på de där undre kvällen.. din ide med matskål var bra.. hade någon tanke på att antingen behöva kasta ut ett ben till dom så dom slutar attackera dig sen ännu ett för att få husdjuret.. annars om man bygger någon sorts fälla i arbetsbänken för att sedan fånga och tämja/mata.. kanske ett nät som man kastar på dom. fler förslag någon?


signatur

I have spoken..

1
Skriv svar