Crytek försvarar Crysis 2-DRM

Medlem

@MrLonghair
Blinda? jag vet inte om du märkte det men Crysis sålde inte så värst bra och det fildelades, om inte jag minns fel, ännu flitigare än det såldes. :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av Proximately:

@MrLonghair
Blinda? jag vet inte om du märkte det men Crysis sålde inte så värst bra och det fildelades, om inte jag minns fel, ännu flitigare än det såldes. :-/

3 miljoner sålda ex? Det kallar inte jag dåligt direkt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Proximately:

@MrLonghair
Blinda? jag vet inte om du märkte det men Crysis sålde inte så värst bra och det fildelades, om inte jag minns fel, ännu flitigare än det såldes. :-/

3 miljoner sålda ex? Det kallar inte jag dåligt direkt.

Precis, 3 miljoner sålda ex det är jäkligt bra försäljnings siffror. De flesta PC spel kommer inte upp i den mängden(då menar jag "riktiga" spel).

Medlem
Skrivet av Woffen:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Proximately:

@MrLonghair
Blinda? jag vet inte om du märkte det men Crysis sålde inte så värst bra och det fildelades, om inte jag minns fel, ännu flitigare än det såldes. :-/

3 miljoner sålda ex? Det kallar inte jag dåligt direkt.

Precis, 3 miljoner sålda ex det är jäkligt bra försäljnings siffror. De flesta PC spel kommer inte upp i den mängden(då menar jag "riktiga" spel).

De flesta konsollspelen kommer inte upp i de siffrorna heller, det är 11 spel som sålt 3 miljoner eller fler exemplar på 360.

Motsvarande är 31 stycken för PC.

Medlem

Allt detta gnällande på att det piratas på PC och det läks väldigt ofta ut gör mig less, fan det piratas lika mycket på xbox 360 och vissa spel kommer bra mycket lägre före release datum och även före pc versionen om sådan existerar, jag vet inte riktigt har 360n börjat räknas som pc ???? Konsoler har samma jädrans problem men PC får all skit iställe WTF ?


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Ni som klagar på DRM är väl medvetna om att ALL möjlig typ av skydd innebär DRM?

Själv accepterar jag (och stödjer) DRM som Impulse där man måste registrera spelet och använda programmet för att ladda ner uppdateringar. Så onlineaktivering och liknande som inte påverkar mig för enspelarläge accepterar jag.

12
Skriv svar