Använd Kinect till din Playstation 3

Robot
Använd Kinect till din Playstation 3

Om inte Microsoft ser rött nu lär det inte hända (igen). Killzone 3 visas upp som exempeltitel.

#microsoft, #killzone-3


Inaktiv
Använd Kinect till din Playstation 3

Skulle tro att MS inte lär se rött, dom vill ju liksom alla andra sälja så mycket som möjligt av en produkt, sen att den inte används såsom det var tänkt bryr dom sig nog inte om.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av About 666 Ewoks:

Skulle tro att MS inte lär se rött, dom vill ju liksom alla andra sälja så mycket som möjligt av en produkt, sen att den inte används såsom det var tänkt bryr dom sig nog inte om.

Låt gå för det, men om Xbox 360 var en person, hade han antagligen sett rött just nu


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

det var nåt nytt ja men gillar nog ändå move bättre. det ända jag skulle kunna tänka mig använda detta för är för menyerna som verkade smidigt tyckte jag

Inaktiv

haha fan vad skön kille nu kan försäljningen av kinect fördubblas.

Medlem
Medlem

Såg ju ut att funka hyfsat bra iaf, lite siktande i taket har väl ingen dött av, eller?

Medlem
Skrivet av Mahone:

Såg ju ut att funka hyfsat bra iaf, lite siktande i taket har väl ingen dött av, eller?

Har du inte hört? Huvudrollen i Killzone 3 har nackspärr.

Medlem

Man kan ju inte annat än älska folks uppfinningsrikedom! ;D


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem
Skrivet av About 666 Ewoks:

Skulle tro att MS inte lär se rött, dom vill ju liksom alla andra sälja så mycket som möjligt av en produkt, sen att den inte används såsom det var tänkt bryr dom sig nog inte om.

Fast Kinect är ju en USP för 360 vilket gör att jag får svårt att tänka mig att de skulle vilja licensiera tekniken till någon som ska utveckla för PS3. Sådana här hobbygrejer lär de nog inte lägga allt för mycket energi på dock.

/ LordDaimos

Medlem

360 ser väl alltid rött från o till tycker jag... 3 röda.

1
Skriv svar