Patriotisk rulle på OpFlash: Red River

Robot
Patriotisk rulle på OpFlash: Red River

De amerikanska soldaterna i Tadzjikistan må vara få till antalet. Men god damn, de vet hur man hanterar en bössa.

#codemasters, #operation-flashpoint-red-river


Medlem
Patriotisk rulle på OpFlash: Red River

Väntar på FZs femma innan jag inte köper det här spelet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Väntar på FZs femma innan jag inte köper det här spelet.

Hehe

edit: Ser stelt ut som fan.

Usch

Medlem

Troligt att man kommer slösa tid på detta skit... Ser ut som skit och är högst sannolikt skit. Bara berättarrösten är skit.

Säg till när det kommer på Rea, det är säkert värt en tia eller två...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Ooh, laservapen!

Medlem

Inte ens värt att tanka ned... bara namnet som låter coolt, sedan så är ju första OFP av bohemia bra mycket bättre än dragon rising, detta ser inte ut att skilja mycket från DR.

Medlem

För i helvete.. Vad har de gjort?

Medlem

Nån som vet om de tagit bort baneditorn till Red River , enda anledningen till att Flashpoint fortfarande finns kvar på min dator är de banor som andra spelare gjort plus moddarna , AI mod som gör fienden smartare , grafikmod , en betaparch 1.3 mm.
Om de tänker släppa DLC till spelet och ta betalt så får de släppa ett spel som fungerar och är kul att spela .
Inte två patchar och sen tack och adjö .
Blir att avvakta tills priset går ned kraftigt om det alls blir nåt köp annars .

Medlem
Skrivet av Eriand:

För i helvete.. Vad har de gjort?

Det insåg väl att folk var trötta på att möta 2000 talets terrorister så de slängde in ett gäng med StormTroopers!

De här klippen är som natthumor, längtar verkligen till FZ:s recension
Måste ändå påpeka att det verkar som de har lärt sig en del sen sist! Även om spelet ser väldigt stelt och sterilt ut Och för att inte nämna skitdåligt.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

MEN VA FAN KOM IGEN !!!
KINESER MOT US MARINES I TYP AFGHANISTAN ??

det ska va US Marines Vs Goat Fucking Jihads/Raggheads/talibans, då köper jag spelet......
det borde heta Operation Flashpoint: Chinese Taliban Invation....

Medlem

Aldrig i helvete att jag skulle köpa detta, se bara på förra spelet. o.0 .. vilket skämt.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

edit: Ser stelt ut som fan.

Usch

I sådana fall är ArmA 2 stelt också, men det blev en rejäl hit. Operation Flashpoint: Red River må vara stelt, men ArmA 2 är stelt det också. Ingen större skillnad faktiskt.

Medlem

Hur i hela har de tänkt egentligen? Tror de att ett narrativ av det där slaget hjälper spelet att sälja någon annanstans än på den amerikanska vischan? Jag undrar vad verkliga USMC tycker...

Medlem

Kul att dom promotar hur tuffa USMC är sen så springer gubbarna (AI:n inte värda att kallas soldater) runt som yra höns.

Tycker bara det är synd att dom förstör Operation Flashpoints namn, enligt mitt tycke så är det namnet bättre än "ARMA" iallafall

Medlem

Haha jisses, coola "Möhreens" som fightas i "tadjikistäääään". Det verkar ap-uselt. Kan de få något annat än fem av fz?

Moderator | Testpilot

Varför hänger ni allihopa här om ni ändå bara klagar på iprincip allting dem gör? Gillar ni inte FZ så dra i väg ngn annanstans!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Gaaah, gravt skeptisk till detta.
Kommer ihåg första OFP, det var riktigt kul, men efter det har det bara gått utför enligt mig.
Återgå lite till rötterna och se på hur det var förut.

Känns som om dom spårar ur lite...


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ser t.o.m. sämre ut än Dragon Rising. Wow.... Undrar också varför de hyrde in animatörer som inte verkar ha haft jobb sedan 2002.

Conmasters tvingade ju t.o.m. en tysk sida att ta ner deras review av Red Rivers multiplayer bara för att den kritiserade spelets AI. Conmasters verkar fortfarande köra stenhårt på att tysta all kritik. Lär bli samma sak som med Dragon Rising då de bannade varenda person på forumet som sade något negativt.

Medlem

Nu vart det pinsamt

Medlem

Gud vad tråkigt.... Ser riktigt tråkigt ut.... Inga stora strider. Precis som i Dragon Rising. Man är själv en grupp på 5 man och så möter man max 10 andra fiende soldater..... Borde vara betydligt större slagfält. Precis som i Första Operation Flashpoint...

En av världens bästa spel, tillsammans med Red hammer expansionen och Resistance... Kommer aldrig glömma dom kära minnena man har om dom spelen...

Släpps detta den 21 April?? Så tidigt, lär väl inte ha varit under utveckling mer än 1-2 år? Detta kommer floppa, stort...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Fasen vilken löjlig voiceover... huvva...

Medlem

...och spelutvecklare är förvånade att deras spel inte säljer?
Går tankegångarna nått i sitl med:
"..spelen kan det då rakt inte vara fel på... Det måste bero på spelarna själva....
De vet inte vad som är bra spel... Låt oss göra ännu ett "bra" spel"

?

Medlem

Undrar varför de portar detta spel till PC?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Undrar varför de portar detta spel till PC?

Det är dagens fråga. Finns väl kanske 100 personer på hela jorden som tyckte Dragon Rising var bra på PC, och det här ser inte ett dugg bättre ut. Förstår inte hur det kan vara värt utvecklingskostnaden.

Moderator | Testpilot

tur spelet inte har nå mp annat än coop XD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Viktigt!

kom ihåg att inte blanda in Bohemia Interactive's original OFP(Operation Flashpoint) med denna skiten...
Bohemia Interactive är original utvecklarna av OFP

Codemasters 'stal' mer eller mindre namnet från Bohemia(det ursprungliga sammarbetet sprack) och codemasters utvecklade en egen version av OFP.

Bohemia Interactive =
OFP(Operation Flashpoint)+diverse add-on's
ArmA(Armed Assault)
ArmA 2
samt Virtual Battlespace(VBS1, VBS2)

Codemasters=
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Operation Flashpoint: Red River

Viktigt att hålla isär begreppen eftersom Codemasters inte kommer i närheten av Bohemia Interactives skapelser.

Medlem

Har ArmA 2 men kan inte spela pga av min jäkla skit dator Arghh

sjukt konstig kod till spelet kan lira vissa spel på max som ser bra men Arma 2 på en upplösning av 800 laggar dase.
Ligger och lurar på mitt steam acc -.-

Ps. har en Industri fläkt under datorn men den blir överhettad iallfall =/

1
Skriv svar