Battlefield Play 4 Free släpps i april

Medlem

Detta med att det laggar upplever jag inte speciellt mycket just nu. Jag kanske haft tur att hamna på bra servrar som inte har problem, för nu om det laggar så tror jag inte det beror så mycket på spelet utan mer på servern.
Det har också påpekats i forumet från dom själva att det har varit för just att det varit lite problem med servrar och sånt.


signatur
Medlem

Soundtracket var riktigt bra! Nu vill jag höra hela låten med Corroded

Medlem
Skrivet av Securion:

Har bara spelat det i några timmar men.... känns väldigt segt och ser väldigt gammalt ut... ljudet är inte heller det godkänt...

Gratis dock, så ska väl inte klaga...

... spelet är ett sömnpiller dock...

Segt? Vad jämför du med för spel då, i "realistisk" shooter genren?
Själv testade jag lira CS igen efter att nött BF4F en vecka, och det om något kändes segt!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Äger visserligen nästan samtliga BF spel men detta spel låter betydligt roligare än Heroes. Kan nog bli att jag testar det för att hur det står sig mot BF 2.

Skrivet av McBeaver:

Man kanske inte ska förvänta sig så mycket av ett "gratis" spel men om man sen som EA gör går ut och säger att spel som dessa är framtiden så börjar jag faktiskt undra om de verkligen tror att folk går på vad som helst så länge det är "gratis".

De har rätt dock om att detta är framtiden, iaf för pc. Allt fler utgivare börjar följa den här modellen, det vill säga, spelet är gratis men via mikrotransaktioner kan de som vill betala för det. Lotr Online hade tidigare samma betalmodell som WoW, när de övergick till den här formen ska de tydligen ha ökat inkomsten rejält.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Har redan Battlefield 2..

Jasså?.. kul?

du vet att Battlefield play4free e nytt ?..

Peace Out


signatur

//Peace out

12
Skriv svar