Vackrare barbarer i Age of Conan

Robot
Vackrare barbarer i Age of Conan

Finputsningar i spelmotorn medför bättre renderingsteknik och mer naturtrogna skuggor.

#age-of-conan-hyborian-adventures, #funcom


Medlem
Vackrare barbarer i Age of Conan

riktigt snyggt!

Moderator | Testpilot

Har dom officielt släppt DX11 till detta ännu? Känns ibland som jag är en av dom enda trogna fansen till detta spel, har dock tagit en paus men det blir till att hälsa på i Hyboria snart igen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser riktigt bra ut, samma här är ett troget fan av AoC men har tagit en pause, är nog dags att återbesöka

Medlem

Avskyr Age of Conan, men det ser onekligen förbannat snyggt ut


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Tycker du PvP är balanserat? Ärligt? Det har -aldrig- varit så obalanserat. Fråga vilken seriös pvper som helst. Jag spelar flera klasser i spelet, tro mig...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Personligen brukar jag alltid lita på folk som inte ens kan skriva en enda rad utan att stava fel.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Tycker du PvP är balanserat? Ärligt? Det har -aldrig- varit så obalanserat. Fråga vilken seriös pvper som helst. Jag spelar flera klasser i spelet, tro mig...

Han spelar väl Guardian, som verkligen behöver "skills".

^^

Nämen pvp balansen är riktigt trasig, finns inga skills kvar i spelet.

Instant CCs, OP BK buffs och lite pvp content fick mig att börja med Rift tills GW2 kommer.

R.I.P 1.04. Upp till den patchen kan vi snacka skills, movement och timeing. Efter 1.05 så blev det långa och tråkiga pvp strider, vars gear var och fortfarande är viktigt.

Medlem

Otroligt snyggt spel. Dock tröttnade jag (inte för spelet var dåligt, men ingen jag känner lirade det)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tycker AoC var väldigt roligt ett tag, men ingen av mina kompisar spelade så då blir det ju snabbt tråkigt! Min kompis testade 20dagar gratis och då var det otroligt roligt! AoC's ganking möjligheter är super ju, så jäkla roligt när man är två och vinner 2v10!

Saknar faktiskt AoC och det här gör ju att man vill utnyttja sin dator istället för att spela WoW som har sämst grafik, men jag börjar endast igen om jag har någon/några att spela med! Någon annan här som spelar på servern Aquilionian?(nått sånt hette den)


signatur

The Impossible Just Takes A Little Longer - Winston Churchill

Medlem

Är Age of Conan Free-to-play än, eller fortfarande subscription?

Kan hända jag gör ett återbesök i Hyboria, inte spelat på ett par år. Spelet blev dötrist efter level 20 sist jag spelade, vet inte om dom fixat det ännu.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Nice, ser bra ut! Sitter fortfarande och lirar detta med lite pauser då och då. Det är något med detta spelet som gör det svårt att slita sig helt. Kul spel helt enkelt!

Medlem

Gillar WoW men hade velat att grafiken såg mer ut så här. :/ Många områden i WoW känns mest som en färgad heightmap med några 3d-objekt utströsslade. Detta ger en större inlevelse.

Medlem

Tyckte det stod vackrare rabarber först, vilket inte hade varit så dumt det heller.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Pröva rift säger jag bara.. Bästa av alla världar

Medlem

Ett bra spel men har tröttnat på det.

Medlem

Slamdunka in den här spelmotorn till Warhammer Online och jag hade varit lycklig (eller Dark Age Of Camelot)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Kanske får det lite mer "liv" efter nya Conan-filmen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Får det mer liv där efter så blir jag ju bara glad!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade kanske varit lättare att döma om videon inte var av skit-kvalité.

Medlem

Har inte spelat sen innan expansionen släpptes. Men det jag störde mig på var att alla zoner kändes som små korriderer. Tycker man var sjukt instängd och fick inte alls känslan av att det skulle vara ett mmo där man kan röra sig ganska fritt omkring. Sen att det var hyffsat dött bidrog inte heller till att jag skulle vilja fortsätta.

Medlem

En liten kuriosadetalj är att denna motor även kommer att piffa upp grafiken i deras snart 10 år gamla Anarchy Online. En beta är att vänta q2 i år, dom har mest bara väntat på att få ut denna versionen till conan först.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Tycker du PvP är balanserat? Ärligt? Det har -aldrig- varit så obalanserat. Fråga vilken seriös pvper som helst. Jag spelar flera klasser i spelet, tro mig...

tycker det är balanserat så bra som dom kan få det, är väl som i alla andra mmo'n kmr aldrig bli 100% balanserat mellan klasser, om man jämför från realsen av spelet till nu så äre jäkligt balanserat.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Pröva rift säger jag bara.. Bästa av alla världar

Du kan ju inte komma och påstå att Rift PvP är balanserat?
Rift var ett väldigt välpolerat spel vid release jämfört med andra MMO's, men PvP är inte balanserad alls. (Om man inte bara jämför PvP Souls dvs)

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av miffot:
Skrivet av KlosterKatten:

Otroligt snyggt, det har sina stunder. Tyvärr är spelet rätt öde halva dagarna då FC fokuserat på att fixa grafiken som redan var bäst, och pvp är obalanserat som fan.

pvp'en är inte obalanserad...det är något dom fixat för längesedan, sen brore väl på "skillsen" som spelaren har att använda spellsen rät, och att vara snabb trycka, tycker verkligen att alla bordde ge AoC en chans, lungt bästa mmo'et ute just nu.

Pröva rift säger jag bara.. Bästa av alla världar

Du kan ju inte komma och påstå att Rift PvP är balanserat?
Rift var ett väldigt välpolerat spel vid release jämfört med andra MMO's, men PvP är inte balanserad alls. (Om man inte bara jämför PvP Souls dvs)

Nice detta kommer sopa mattan med vov.


signatur
Medlem

Är denna patchen släppt ännu?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar