Förbokningar på Nintendo 3DS slår rekord

Robot
Förbokningar på Nintendo 3DS slår rekord

På brittiska Amazon är Nintendos nya bärbara mer populär än vad Wii var.


Medlem
Förbokningar på Nintendo 3DS slår rekord

GEZUS!!!!!!!!! O____o


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

HMB
Medlem

Jag kan förstå varför, testade en 3DS på jobbet igår, 3D-effekten var riktigt bra faktiskt! Superskönt att man kan variera styrkan på effekten dessutom.

Medlem
Skrivet av HMB:

Jag kan förstå varför, testade en 3DS på jobbet igår, 3D-effekten var riktigt bra faktiskt! Superskönt att man kan variera styrkan på effekten dessutom.

Ja men det här är förhandsbokningar = de flesta har inte ens testat den

Medlem

Jag trodde folk skulle ha lärt sig något efter Wii's revolutionerande kontroler, men icke. Nu kan jag såklart ha fel, jag har ju facktist inte prövat just 3DS själv, men 2 timmar batteri tid käns inte som en höjdare för 2+ lax.

Får se när dom skeppar flera spel och eventuell någonting med lite bättre batteri tid.

HMB
Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av HMB:

Jag kan förstå varför, testade en 3DS på jobbet igår, 3D-effekten var riktigt bra faktiskt! Superskönt att man kan variera styrkan på effekten dessutom.

Ja men det här är förhandsbokningar = de flesta har inte ens testat den

Jag antar att folk kikat på en massa förhandstittar/recensioner

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag trodde folk skulle ha lärt sig något efter Wii's revolutionerande kontroler, men icke. Nu kan jag såklart ha fel, jag har ju facktist inte prövat just 3DS själv, men 2 timmar batteri tid käns inte som en höjdare för 2+ lax.

Får se när dom skeppar flera spel och eventuell någonting med lite bättre batteri tid.

Nu är ju inte batteritiden 2 timmar utan 3 timmar men jag antar att det är med man har max på 3D effekten och hög brightness.
Genom att sänka både 3D effekten och brightness så kommer man komma upp i längre batteritider.
Det brukar även finnas eluttag på vissa bussar och på tåg, för att kunna ladda maskinen i bilen behöver man endast köpa en adapter som man sedan trycker ner i cigarettändaren.

Medlem

Förbokningar säger ingenting om hur mycket produkten kommer sälja i det långa loppet, endast hur stor hype det är innan den är lanserad. Något att tänka på!


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

3DS: 249$ vid release
PS3 599$ vid release

kan det påverka?

Medlem
Skrivet av fanboyen:

3DS: 249$ vid release
PS3 599$ vid release

kan det påverka?

3DS: Bärbar
PS3: Stationär

kan det påverka?

Medlem

Hmm, lite udda tycker jag med tanke på att detta är för PAL 3DS antar jag (brittiska amazon)?
Vem fan vill ha en PAL om dom är regions låsta när US får mer spel...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag trodde folk skulle ha lärt sig något efter Wii's revolutionerande kontroler, men icke. Nu kan jag såklart ha fel, jag har ju facktist inte prövat just 3DS själv, men 2 timmar batteri tid käns inte som en höjdare för 2+ lax.

Får se när dom skeppar flera spel och eventuell någonting med lite bättre batteri tid.

3DS har en batteritid på 3,5-5 timmar med full 3d och full ljusstyrka, 1600 spänn om man beställer amerikanskt. Det ser ut som att det kommer finnas ett bra utbud inom några månader.

Medlem

Kommer nog inte skaffa detta på ett tag! Inte förren priset går ner och de har börjat göra egna spel


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar