Första gratisspelet till Xbox 360

Robot
Första gratisspelet till Xbox 360

Dungeon Fighter Online är det första Live Arcade-spelet som nyttjar free-to-play-modellen.

#microsoft, #dungeon-fighter-online, #nexon, #lord-of-the-rings-online-shadows-of-angmar, #champions-online


Medlem
Första gratisspelet till Xbox 360

Whats The Catch?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Whats The Catch?

Det står klart och tydligen "Mikro-transaktioner"

Medlem

Nyheten är skit bra men suger skit på samma gång, varför kommer många att fråga, det är det jag kommer att svara nu, skit bra för att jag spelade JAP/KOR versionerna av spelet för några år sedan och det är skönt att sitta i soffan och att spela beat em up spel, och nu kommer vi till suger skit, spelet är för nuvarande bara spelbar i den amerikanska sidan av landet, men så kommer ni säkert att säga proxy ändra ip blah blah blah, jag är inte en sån person som spelar via proxy. Nog för mig.

/Kotou

Medlem

första?? Harm's way då och Doritos Crash Course.. dom är ju också gratis...


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Kotou:

Nyheten är skit bra men suger skit på samma gång, varför kommer många att fråga, det är det jag kommer att svara nu, skit bra för att jag spelade JAP/KOR versionerna av spelet för några år sedan och det är skönt att sitta i soffan och att spela beat em up spel, och nu kommer vi till suger skit, spelet är för nuvarande bara spelbar i den amerikanska sidan av landet, men så kommer ni säkert att säga proxy ändra ip blah blah blah, jag är inte en sån person som spelar via proxy. Nog för mig.

/Kotou

Amerikanska sidan av landet?
Jag visste inte att USA ägde en del av Sverige.

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Kotou:

och nu kommer vi till suger skit, spelet är för nuvarande bara spelbar i den amerikanska sidan av landet, men så kommer ni säkert att säga proxy ändra ip blah blah blah, jag är inte en sån person som spelar via proxy. Nog för mig.

/Kotou

Amerikanska sidan av landet?
Jag visste inte att USA ägde en del av Sverige.

inte en del nej, HELA Sverige.

1
Skriv svar