Rykte: Specialutgåva av Mafia II

Robot
Rykte: Specialutgåva av Mafia II

Nätbutiken Amazon listar en mustig Director's Cut-version av 2K Czech:s gangsterepos.

#2k-czech


Medlem
Rykte: Specialutgåva av Mafia II

Så nu är gameplay... 30 minuter? Istället för 20 minuter?

Väldigt roligt spel. Men jävlar vad kort det var.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Aha, Roy Batty, så kul, jag visste inte du överlevde slagsmålet med Deckard

Det var mycket snack och lite verkstad i M2, det blir inte bättre för att man leker barbiedockor med det och köper fina kläder och leksaksbilar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Lite sent att släppa den nu kanske.....?


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Aha, Roy Batty, så kul, jag visste inte du överlevde slagsmålet med Deckard

Det var mycket snack och lite verkstad i M2, det blir inte bättre för att man leker barbiedockor med det och köper fina kläder och leksaksbilar.

Du såg mig bara segna ihop i slutet av filmen. Allt jag behövde var en uppladdning av batteriet... och att bli av med ålderspärren såklart.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

blir kanske ett köp till sommaren har inte spelat detta spel

Medlem

En av förra årets största besvikelser. Ett bra spel men inte i närheten av ettan.

Medlem

Efter att ha klarat av singel player kampanjen så var det: "jaha vad ska man göra nu då, lira MP, nope, free roam i staden, nope..."
Maffia 2 kunde gjorts bättre, men med tanke på hur snabbt det första DLC:et kom ut så vad det uppenbart att utvecklarna endast tänkte mjölka så mycket pengar det bara gick ur spelet på bekostnad av allt annat...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Håller med, det var inte alls bra, man hade ju förväntat sig mycket mer..

Medlem

Funderar på det då....

Medlem

Skulle gärna se ett mafia 3 med samma grafikmotor.
Gärna längre story också. Är det 50% onödiga köruppdrag som i 2an kan dom lika gärna skita i det.

Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av walter_iego:

Aha, Roy Batty, så kul, jag visste inte du överlevde slagsmålet med Deckard

Det var mycket snack och lite verkstad i M2, det blir inte bättre för att man leker barbiedockor med det och köper fina kläder och leksaksbilar.

Du såg mig bara segna ihop i slutet av filmen. Allt jag behövde var en uppladdning av batteriet... och att bli av med ålderspärren såklart.

Du ska nog se att någon annan Blade Runner börjar jag dig igen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Hammer:

Efter att ha klarat av singel player kampanjen så var det: "jaha vad ska man göra nu då, lira MP, nope, free roam i staden, nope..."
Maffia 2 kunde gjorts bättre, men med tanke på hur snabbt det första DLC:et kom ut så vad det uppenbart att utvecklarna endast tänkte mjölka så mycket pengar det bara gick ur spelet på bekostnad av allt annat...

Precis, sedan tappade man sugen. Jag tror inte killar är så där värst intresserade av att leka hus och docka, köpa kläder osv. Trams...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fyfasen vilken taskspark det här är på oss some köpte spelet dag 1. Det var så uppenbart att de hade skärt i ett färdigt spel för att sälja resten som dlc! Nu ska andra få köpa det kompletta spelet till rabatterat pris?

Kommer "låna" alla spel från 2k som jag vill spela i framtiden: något annat är dom där jäkla kroknäsorna inte värda!

Medlem

Hmm, efter demot kan jag bara tillstå att detta inte är något speciellt. Känns som att Mafia II var ett av förra årets mest väntade spel som misslyckades rejält med att infria förhoppningarna.

P.S Det är kanske Roy Batty v6


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

Ps3 special edition - Nu med gräs! ^^

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Hammer:

Efter att ha klarat av singel player kampanjen så var det: "jaha vad ska man göra nu då, lira MP, nope, free roam i staden, nope..."
Maffia 2 kunde gjorts bättre, men med tanke på hur snabbt det första DLC:et kom ut så vad det uppenbart att utvecklarna endast tänkte mjölka så mycket pengar det bara gick ur spelet på bekostnad av allt annat...

Precis, sedan tappade man sugen. Jag tror inte killar är så där värst intresserade av att leka hus och docka, köpa kläder osv. Trams...

Nej, killar vill bara sitta och flåsa över Playboy-uppslag. Eller?

Medlem

Hmm.....kan vara intressant.

Eller inte....jag vet inte....blev så besviken på Mafia 2 överlag....men men...vi får la se...


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Mafia 2 var väl helt ok, även om det kändes lite substanslöst en del gånger. "Story" DLC'erna orkade jag inte spela igenom pga det efterblivna arkadupplägget...

Medlem

Jag har aldrig väntat så länge och blivit så besviken på ett och samma spel. Ett bra spel men för kort oengagerat och utan känsla. Förvånar mig inte alls att man ska mjölka.... men som nån sa, man känner sig pissad på för att man förhandsboka skiten. Skulle väntat o tankat skiten istället, För jäkligt att man skulle behöva cracka skten för att få tillgång till nån form av freeroam. / Fetlurad

Medlem

Mafia 2 är 2010 års största besvikelse vill jag påstå.

1
Skriv svar