DragonForce-DLC till Rock Band 3

Robot
DragonForce-DLC till Rock Band 3

Spela Trough the Fire and the Flames med din gitarrkopia!

#rock-band-3, #guitar-hero-iii-legends-of-rock


Medlem
DragonForce-DLC till Rock Band 3

Whine över hur överskattade DragonForce är... Incoming!

Medlem

Alltid trevligt med Dragonforce låtar

Medlem

Det finns så mycket bättre band inom metalscenen än Dragonforce som förtjänar att få komma in i rampljuset...

Medlem

Varför kan dom inte slänga in lite Entombed eller Grave?

Medlem
Medlem

Släng in Protest the hero, där har vi grymma artister! Dom som har missat Protest måste ta och lyssna nu

Medlem

trodde plastgitarr genren var död

Medlem
Skrivet av xector:

Släng in Protest the hero, där har vi grymma artister! Dom som har missat Protest måste ta och lyssna nu

Okej ska göras

Medlem

Guitar Hero 1-2 var de enda bra.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av xector:

Släng in Protest the hero, där har vi grymma artister! Dom som har missat Protest måste ta och lyssna nu

Stort tack måste jag säga, de verkar snuskigt bra!

Medlem

*Snark*


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Skrivet av flygis:
Skrivet av xector:

Släng in Protest the hero, där har vi grymma artister! Dom som har missat Protest måste ta och lyssna nu

Stort tack måste jag säga, de verkar snuskigt bra!

Inga problem, dom har nyligt släppt sitt tredje album som är grymt bra

Medlem
Skrivet av xector:

Släng in Protest the hero, där har vi grymma artister! Dom som har missat Protest måste ta och lyssna nu

Jag har bara hört Bloodmeat från dom vilket var ganska bra, värt o plöja igenom några andra låtar av dom eller? Länka din favoritlåt imo ( spotify )

Medlem

Haha, Studioforce!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Haha, Studioforce!

Wut? .


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Javas:

Haha, Studioforce!

Wut? .

Dom kallades Studioforce för några år sen av besvikna fans typ. Dom är grymma på skiva men live är dom skrattretande i jämförelse


signatur

Game long and prosper

Medlem

Aha, ja dom lirade ju inte riktigt lika snabbt och precist live som på skiva då jag såg dom på Klubben för många år sedan, men det stämmer ju in på rätt många band nu för tiden.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar