Realistisk släpprulle på Shift 2: Unleashed

Robot
Realistisk släpprulle på Shift 2: Unleashed

Realism, realism, realism, realism. Så, summeringen av inför-släppet-marknadsföringen slutförd. Ta dig en titt på släpprullen i vårt arkiv!

#shift-2-unleashed


Medlem
Realistisk släpprulle på Shift 2: Unleashed

Men va fasen, kan de lägga av? Det ser precis ut som shift 1 bara att det antagligen är mer optimerat som har lite fler bilar, banor och annat fluff.

Medlem

Hjälmskaket räcker för att övertyga mig. Är spelet inte uselt i övrigt blir det köp.

Medlem

Återstår att se hur pass bra det fungerar med ratt, it's a make or break for me, men jag är försiktigt optimistisk till titeln, skulle sitta fint med ett racing lir i väntan på Dirt 3

Medlem

den här raceingserien är död för mig

Medlem

Mina 3 skärmar kommer ge mig tårar.kan inte vänta vill ha nu

Medlem

Kan var den sämst mixade musiken någonsin? Wtf..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tycker att det verkar väldigt lovande. Dessutom ett steg i rätt riktning, bort från den tråkiga arkadracingen ala tjuv och polis.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

coolers. Låten irriterade mig som fan. Fel låtval. FEL.

Medlem

Ser ju intressant ut..

Och vad man kan höra genom den oförlåtligt sunkiga och överröstande musiken så har dom ju lyckats skapligt med motorljuden..
Vem fan vill höra på musik i ett bilspel? Iaf denna sortens..

Medlem

Ge mig ett demo först, sedan kan vi diskutera realism.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Shift 2: Unleashed, tappat fantasin vid titel val iaf... Porche unleashed anyone?... Kunde tagit, Shift, Shifting tex hehe..

Medlem

Skakande kamera låter jävligt nice, ökar realismen en hel del, men det känns även som att det kan komma att bidra till huvudvärk och åksjuka hos många.

Medlem

*Dregel*
Nja, man kanske inte ska bli överexalterad av en trailer, men det ser ut som om man äntligen får spela sk**en ur sin Thrustmaster RGT :DD Hoppas bara spelet stödjer koppling med :/ (3pedaler)

Medlem

Kan säga så här, bästa bil spelet på länge. Klart bättre än ettan. Bilfysiken är underbart bra, ljuden är bra, grafiken superb (även på 360). Kommer införskaffas till pc om det är bra optimerat. Men till 360 är det bra optimerat och kamerorna är superbra (till skillnad från ettan som var hemsk enligt mig).

5av5.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Synd bara att det är så jäkla tråkigt att spela racingspel på nätet.
Går det dåligt, så lämnar dom flesta spelet direkt. Så då kör man helt plötsligt ensam på en bana som tar 10min att spela eller nåt, jäkligt kul.

Avstängd
Medlem

Hjälmkameran är genialiskt bra, och ökar realismen kraftigt. Fast det tar tid och vänja sig vid att föraren (hjälmen) tittar åt sidorna ibland när man ska svänga. Så man får vänja sig vid det i början, men när man väl gjort det så vill man inte använda någon annan kameravinkel till slut. Älskar spelt helt klart, det här är Grid fast realism 100%. Tror båda novice spelare och experter kommer gilla det lika mycket. Man kan stänga av många av hjälpmedeln, så det blir ännu mer realistiskt för alla "realism buffs". Som jag skrev, första bilspelet som får 5av5 från mig, förväntar mig minst en fyra av FZ. Får den inte det, så slutar jag läsa recensioner på fz för då är det ruskigt fel faktiskt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vad har hänt med Most Wanted stuket? NFS shift var ju helt off.. hur ska 2:an bli, samma skit igen?..
vart e arkaden? håll d till dom som kan göra bil realism spel istället... NFS e mest kända för sina Arkad lir, trima, styla, snuten efter sig, som i most wanted, och även undercover..
nu e d ngt jävla GTR rip off ffs...

Blir inte detta bra så bojkottar jag NFS tillsvidare
Peace Out


signatur

//Peace out

Avstängd
Skrivet av Ruffsen:

Vad har hänt med Most Wanted stuket? NFS shift var ju helt off.. hur ska 2:an bli, samma skit igen?..
vart e arkaden? håll d till dom som kan göra bil realism spel istället... NFS e mest kända för sina Arkad lir, trima, styla, snuten efter sig, som i most wanted, och även undercover..
nu e d ngt jävla GTR rip off ffs...

Blir inte detta bra så bojkottar jag NFS tillsvidare
Peace Out

Varför? De släpper ju fortf. arkadlir, har du redan glömt hot pursuit?
De kommer med all säkerhet släppa ett nytt arkadspel i november för er som vill ha.

1
Skriv svar