Lär känna Katarina i Dungeon Siege III

Robot
Lär känna Katarina i Dungeon Siege III

En kvinna med vapen av flera sorter kommer potentiellt slå följe med dig i Dungeon Siege III. Beskåda hennes bakgrund och utrustning i vårt arkiv.

#obisidian, #dungeon-siege-iii


Medlem
Lär känna Katarina i Dungeon Siege III

Det här var inte alls det Dungeon Siege jag ville ha. Jag vill ha ett 8 man party som i 1:an

Moderator | Testpilot

Hade tidigt läst att man bara skulle kontrollera en karaktär... Fan då.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bokat sedan länge.
en av mina största "vill ha" i år.

Medlem

det är ju en karaktär som är den mest underbara ändringen med 3:an. det finns dragon age för partylir

Medlem

Boing, boing, boing


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Här kommer nästa totalflopp.
Otroligt stelt, undermåligt och karaktären har en otroligt likhet med hjälten Katarina i League of Legends...

Medlem

Tur att man inte boka det här, får testa demo o se om det är värt att köpa om inte, då blir det ladda hem det.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Kan nog bli underhållande i slutändan, men får väl vänta och se... Går ju aldrig att dömma spel baserat på sånna här videos.

Medlem

Ska man gå efter hur ryckigt och stelt det rörde sig i trailern så ser det inte ut att bli något inköp.


signatur

In war, truth is the first casualty

Inaktiv

Snyggt var det då inte.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Men hon är ju heeeet grabbar! HEEEEET!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv
Skrivet av darknshy:

Snyggt var det då inte.

Jag tror det lider lite av att de zoomat in på karaktären, dessa spel har i alla fall tidigare varit gjorda för att spela i top-down utzoomad vy. Lite på samma sätt som vissa filmer från D3 inte är så snygga pga att de använt spelmotorn för dem och visar scener i kraftigt inzoomat läge.

Håller tummarna att det blir ett bra spel, men om de vill sälja det måste de göra bättre trailers.

Medlem

Hon var mig då en riktig bulletwitch^^ Men vadå man styr en karaktär? Så det här spelet blir typ som Diablo 3 eller?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tusan också.

Medlem

Fail! Ingen buttcrack!
Såg nu vid andra titten att hon har högklackat. Wtf.

Medlem

Högklackat?! Ha ha ha ha... osv

Medlem

LOL! Epic fail

Medlem

Tror stenhårt på detta spel längesedan det släpptes något hack 'n' slash som verkar vettigt, och multiplayer coop, najjzz

Medlem

Något av det mest patetiska jag sätt i karaktärsdesignväg på mycket mycket länge. Högklackat, urringat, string långt över höfterna... Hur gammal är designern... 12? (eller Japan, vilket som)

Har goda minnen av Dungeon Siege 1 men det här är verkligen löjligt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av maniac:

Boing, boing, boing

He he reagerade på det jag med .. Dock såg det hyfsat bra ut .. Inge ultraboing iaf


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar