STCC - The Game 2 ute nu

Robot
STCC - The Game 2 ute nu

Svenska Simbin är glada att kunna presentera det senaste tillägget till racingliret Race 07.

#simbin-studios, #stcc-the-game-2, #stcc-the-game, #race-07


Medlem
STCC - The Game 2 ute nu

Kan dom inte släppa något nytt nångång?

Avstängd

Synd bara att ljudet från bilarna är under all kritik enligt mig. Iaf på de tidigare simbin...

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Kan dom inte släppa något nytt nångång?

Detta är nytt? Släppa ett helt nytt spel betyder att alla gamla bilar osv. blir värdelösa. Dessutom jobbar de faktiskt på GTR3

Skrivet av KrejzY:

Synd bara att ljudet från bilarna är under all kritik enligt mig. Iaf på de tidigare simbin...

Ljuden är förbättrade i alla aspekter, även fysik, texturer på bilarna och jyllandsringen. Kanske ska göra lite research innan du kommenterar?

Camaro Cup 2010 återkommer också med denna expansion, mycket bättre och mer körbara än orginalet.
Två Volvo kommer också, Volvo S40 & Volvo 850.
Lägger sedan också till Volvo 240 Turbo för WTCC87'

Värt 10 euro lätt.

Tack och hej


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mhmm... och när gjordes GTR och GTR2 ? Dom måste börja om från scratch för att få mig att höjja på ögonbrynen iaf. GTR är ett bra spel, men det måste hända något...

Avstängd

Jag har kollat lite på utube och det var inget speciellt med ljudet, fortfarande dåligt enligt mig.

Medlem

Race: the wtcc Game är alltså inte race o7 ? eller har jag fel...

Medlem

Boooring....
Pro Super Bike och det skull va ett tänkbart spel ... hojracen är ju det som är kul att se i samband med STCC.
STCC ...Janne Flash åker runt och knuffas med ett gäng andra gubbar.
Skit trisssssst racing tyvärr..
Hur skulle då ett spel med detta som förebild bli intressant???
GÄSP


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Alla tycker nog inte som bigswede...

Medlem

Det vore en tråkig värld om alla tyckte som jag ...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

ursäkta en fråga hur fan gör man för att trimma bilarna polare visade mig men kommer fan inte ihåg

1
Skriv svar