Ni vann FZ Quiz, Crysis 2 och Brotherhood!

Robot
Ni vann FZ Quiz, Crysis 2 och Brotherhood!

Första omgången av FZ:s svinsvåra spelfrågesport klar. Hur många rätt fick du?

#crysis-2, #assassins-creed-brotherhood


Medlem
Ni vann FZ Quiz, Crysis 2 och Brotherhood!

4 rätt. =P

Medlem

Cthulhu hade jag rätt på iaf så nu slipper jag bli uppäten.

Medlem

Visste inte ens att det var någon tävling.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Som jag efterfrågade förut i quiz tråden, så skulle jag gärna vilja bli visad där man kan läsa om svaret på sista frågan, för jag leta efter det i kung och fosterland. Hans chip music brev tror jag läste 3 gånger, svaret från chip musikerna 2 i alla fall, hans officiella hemsida är ju inte igång.

Edit: Självklart grattis till vinnarna!


signatur
Medlem

Gratts till vinnarna! Intet en chans att jag skulle fått alla rätt på dom där frågorna!

Medlem
Medlem

Haha, ingen vinst men nästan alla rätt genom att bara gissa. Grattis till vinnarna!

Skrivet av Ramrod:

Som jag efterfrågade förut i quiz tråden, så skulle jag gärna vilja bli visad där man kan läsa om svaret på sista frågan, för jag leta efter det i kung och fosterland. Hans chip music brev tror jag läste 3 gånger, svaret från chip musikerna 2 i alla fall, hans officiella hemsida är ju inte igång.

Edit: Självklart grattis till vinnarna!

Allt finns inte på Internet. Det här citatet togs från en artikel i ett Super Play-nummer som behandlade chip music.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Fick nitlott på alla frågor.

Medlem
Skrivet av Jonas Högberg:
Skrivet av Ramrod:

Som jag efterfrågade förut i quiz tråden, så skulle jag gärna vilja bli visad där man kan läsa om svaret på sista frågan, för jag leta efter det i kung och fosterland. Hans chip music brev tror jag läste 3 gånger, svaret från chip musikerna 2 i alla fall, hans officiella hemsida är ju inte igång.

Edit: Självklart grattis till vinnarna!

Allt finns inte på Internet. Det här citatet togs från en artikel i ett Super Play-nummer som behandlade chip music.

Ah, okej! Tackar för svar!

Vad jag vet om Malcolm McLaren så var det han själv som kallades Enfant Terribles och Johnny Rotten som han kallade sista antihjälten på 80-talet, så fick inte ihop det där på frågan så det fick bli en gissning. Vilket blev fel gissning, men var en rolig tävling ändå.


signatur
Medlem

9 rätt

Rolig tävling och svinsvår. Precis som det ska vara.

Medlem

Gött med vinst:D

Riktigt bra tävling och fina priser FZ:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv
Medlem
Medlem

2 rätt!!!!!1!11!! Och jag som trodde att jag skulle få 0.

Medlem

Skriver detta igen då

FZ... you guys ROCK!!!!

Denna tävling var riktigt klurig och rolig, lätt den bästa tävlingen FZ haft. Mer sånt här och stort tack!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jisses, 8 rätt.. chansade på det mesta

Medlem

HAH fan vad jag är SÄKER! 8 rätt är makalöst bra egentligen, bondtur, nybörjartur

Medlem

För en gångs skull så lönas det att kunna onödiga grejer. Varför har dom inte "Vem vill bli miljonär Game edition" :E

Tack för vinsten i alla fall!

1
Skriv svar