Betatesta Battlefield: Play 4 Free

Robot
Betatesta Battlefield: Play 4 Free

Håll utkik efter betanycklar till Dice kommande gratispangare.

#battlefield-play-4-free, #dice


Medlem
Betatesta Battlefield: Play 4 Free

Eller besök http://www.alienwarearena.com/giveaway/bfp4f runt 7000 nycklar kvar till den stängda betan Där skaffade jag min.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Jag kan vänta några dagar, skillnad om det rört sig om nån månad eller 2;)

Inaktiv

Inte spec. imponerande grafik men ljudet låter bra

Medlem

Körde det redan innan, gillade det inte alls faktiskt. Väldigt ostabilt kändes det som, kanske är det något som blir bättre.

Medlem
Skrivet av Wimp:

Eller besök http://www.alienwarearena.com/giveaway/bfp4f runt 7000 nycklar kvar till den stängda betan Där skaffade jag min.

Tackar

Medlem

Ger ändock en hygglig BF2 känsla förutom att nästan alla spelar Snajpers och tempot är relativt lågt. Inte mycket kamp om flaggor. Men står man ut med detta kan det vara värt lite speltid

Ish
Medlem
Skrivet av Wimp:

Eller besök http://www.alienwarearena.com/giveaway/bfp4f runt 7000 nycklar kvar till den stängda betan Där skaffade jag min.

1. Create a trillion accounts you'll never use
2. Download the *FREE 4 PLAY* beta... We don't think it makes sense either!
3. Get in the fray and pwn sum nebws!

Jag förstår att det är så många nycklar kvar.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Om jag finner BF:BC2 bristande, simpelt, enkelt, linjärt och gammalt är detta nog inget för mig.

Medlem

Tackar wimp.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

1. Förjävligt dålig grafik...
2. Laggigt..
3. Jobbig jäkla "Customization" laddning varje gång man dör vilket omöjlig gör val av spawn plats...
4. Väldigt korta matcher..
5. Inga squads.
6. Ingen BF2 val av spawn karta
7. Det som gjorde BF2 unikt finns inte med i detta spelet vilket gör att detta är ännu ett FPS spel där folk kan leka Kamikaze med flygplan....

Medlem

Vilket jävla gnäll det är på att det laggar och beter sig märkligt. Det är en stängd beta. Vet inte TV-spelsgenerationen vad betatest är?


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av mrpeters:

1. Förjävligt dålig grafik...
2. Laggigt..
3. Jobbig jäkla "Customization" laddning varje gång man dör vilket omöjlig gör val av spawn plats...
4. Väldigt korta matcher..
5. Inga squads.
6. Ingen BF2 val av spawn karta
7. Det som gjorde BF2 unikt finns inte med i detta spelet vilket gör att detta är ännu ett FPS spel där folk kan leka Kamikaze med flygplan....

exakt! nu är det som sagt beta så de kan ju fixa customization laddningen. Men om de inte fixar squads och en commander (för det finns väl inte heller?) så kan man lika gärna köra bf2 eller bf2142


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

testar nu. Tack Wimp.

Medlem

Ingen som har koll på när man får betatesta BF3? Å hur man går till väga för att aktivera koden man fick när man köpte Medal of Honor?

Medlem

Jag har 5 nycklar kvar att ge bort också.
www.filmparadiset.se hittar ni dom.


signatur
Medlem

har en vip-key så jag kan bjuda in typ 10-15p

samma sak som med RifT

enda problemet -.- kommer inte ihåg mitt password, gjorde de på fyllan
kan föröka o fixa det ;P

Medlem
Skrivet av vuze2143:

har en vip-key så jag kan bjuda in typ 10-15p

samma sak som med RifT

enda problemet -.- kommer inte ihåg mitt password, gjorde de på fyllan
kan föröka o fixa det ;P

RIFT är väl inte i betastadiet längre, så den RIFT nyckeln är inte speciellt användbar längre.


signatur
Medlem
Skrivet av mrpeters:

1. Förjävligt dålig grafik...
2. Laggigt..
3. Jobbig jäkla "Customization" laddning varje gång man dör vilket omöjlig gör val av spawn plats...
4. Väldigt korta matcher..
5. Inga squads.
6. Ingen BF2 val av spawn karta
7. Det som gjorde BF2 unikt finns inte med i detta spelet vilket gör att detta är ännu ett FPS spel där folk kan leka Kamikaze med flygplan....

Synonymt med Beta är vad?

För mig har de aldrig laggat spelar de varje dag.
Customs laddas nu innan du spawnar.
Detta är ett tio år gammalt spel och grafiken är bättre än i orginalspelet.
Roliga banor.
Full versionen lär ju komma tidigast efter sommaren.
Därför man ska spela beta för att hjälpa till att lösa problem.
Slå upp ordet.

Medlem

Vissa verkar inte veta vad en beta testning är.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

det flesta här verkar visst förstå vad beta betyder. Man måste kunna ha åsikter, det är ju det som är poängen med en beta. Man ska ju hitta buggar och det som inte riktigt funkar. Jag tycker att det funkar väldigt bra för att vara en beta. Men sen är det ju inte riktigt Battlefield...jag vet att det är en hybrid mellan bf2 och bad company, men jag hade hellre sett att det varit mer BF2


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag tror knappast EA läser här inne.

Medlem
Skrivet av lang:

Jag tror knappast EA läser här inne.

ok...? vad menar du med det. Spelar väl ingen roll man får väl ha åsikter om ett spel när nyheten gäller det spelet...eller får man bara skriva det du gillar?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av lang:

Jag tror knappast EA läser här inne.

ok...? vad menar du med det. Spelar väl ingen roll man får väl ha åsikter om ett spel när nyheten gäller det spelet...eller får man bara skriva det du gillar?

Misstänker att han menar att: Bättre att delge kritik / omdömmen på betan till EA


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

man kan väl göra båda...? men det är såklart viktigt att kritiken hamnar hos utvecklaren...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Spelet är rätt roligt, men på tok för buggigt i dagens läge, så det är bara att hoppas på att Dice hinner rensa allt innan releasen.

Någon som vet ifall det är det svenska Dice kontoret som gör spelet? Har för mig att Dice har ett kontor i Kanada också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag vet vad Beta är och jag poängterade bara ut vad för punkter jag ogillade med den än så länge.
Jag skrev aldrig att spelet är värdelöst och borde skrotas, jag skrev endast de saker som jag antyder att de borde ändra.

Att ni klagar på att jag poängterar de brister jag ser i spelet betyder inte att jag kommer sluta se dem pga att det är Beta.
Beta eller inte, fortfarande brister i min synpunkt.

Skrivet av lang:

Customs laddas nu innan du spawnar.

Och det är då man vill ändra spawn plats men det får man inte pga att det alltid ska lagga när man vill ändra...

Medlem

Fick några nycklar sent 2010, Installerade körde 5min avinstallerade.
Kör bf2 istället


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem
Skrivet av Javas:

Spelet är rätt roligt, men på tok för buggigt i dagens läge, så det är bara att hoppas på att Dice hinner rensa allt innan releasen.

Någon som vet ifall det är det svenska Dice kontoret som gör spelet? Har för mig att Dice har ett kontor i Kanada också

Det är EAsy som gör spelet, ett systerföretag till DICE kan man väl kalla det, med fokus på att utveckla så kallade Play 4 Free-spel. De har, så vitt jag vet, sitt säte i Stockholm och (tror jag) i Tyskland. Inte riktigt helt hundra här, men minns jag inte helt fel så läste jag att nån ansvarig pendlade mellan Stockholm och Hamburg


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av Propy:

man kan väl göra båda...? men det är såklart viktigt att kritiken hamnar hos utvecklaren...

Självklart


signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar