Vargar och achievements snart i Minecraft

Robot
Vargar och achievements snart i Minecraft

Notch röjer kortfattat vad som är att vänta i nästkommande större uppdatering. Och därefter kommer du som är moddare kanske stråla av glädje.

#minecraft, #mojang-specifications


Medlem
Vargar och achievements snart i Minecraft

Framtiden ser ljust ut, ska bli kul att se vad mod communityn kan komma att skapa med tanke på folks redan visade kreativa förmåga!

AW8
Medlem

Möjligheten att kunna ändra Spawn point är jag tacksam för.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Achievements? Blä.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Äntligen möjlighet att ändra spawnpoint! Dags att börja lira lite igen med andra ord.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Pytt, kommit en uppdatering sen i november.
Inte tror jag Notch sitter o uppdaterar så ofta som han tror.

Medlem

Nytt mod-gränssnitt låter intressant!

Medlem

In b4 "Achievments!? KONSOLLIFIERAT!" talk.

Och äntligen kunna flytta dessa förbanna spawnpoints, hatar verkligen att spawna rakt ute i vattnet i ingenstans.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

In b4 "Achievments!? KONSOLLIFIERAT!" talk.

Och äntligen kunna flytta dessa förbanna spawnpoints, hatar verkligen att spawna rakt ute i vattnet i ingenstans.

varför inte bygga sitt hus nära spawn pointen då?

Medlem
Skrivet av pewpew:
Skrivet av Keasar:

In b4 "Achievments!? KONSOLLIFIERAT!" talk.

Och äntligen kunna flytta dessa förbanna spawnpoints, hatar verkligen att spawna rakt ute i vattnet i ingenstans.

varför inte bygga sitt hus nära spawn pointen då?

Inte alltid lika spännande. Jag tycker om att leta upp ett ställe där jag trivs, ser snyggt ut osv. Sen att spawna på andra sidan kartan(väldigt långt bort då!) är ganska jobbigt. Ibland hittar man inte ens tillbaka. Bara bra att man kan flytta sin spawnpoint.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av pewpew:
Skrivet av Keasar:

In b4 "Achievments!? KONSOLLIFIERAT!" talk.

Och äntligen kunna flytta dessa förbanna spawnpoints, hatar verkligen att spawna rakt ute i vattnet i ingenstans.

varför inte bygga sitt hus nära spawn pointen då?

Inte alltid lika spännande. Jag tycker om att leta upp ett ställe där jag trivs, ser snyggt ut osv. Sen att spawna på andra sidan kartan(väldigt långt bort då!) är ganska jobbigt. Ibland hittar man inte ens tillbaka. Bara bra att man kan flytta sin spawnpoint.

Exakt!
Gör ju även användandet av spawn-kompassen mycket bättre
Något som vore väldigt nice vore ju att kunna sätta väskor på vargen så han kan bära med sig en del när man varit på ett jävligt långt gruvarbete!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Blir intressant och se hur det kommer att utspela sig med vargarna på servern man hostar, om dom försvarar ägaren så lär det vara rätt användbart på servern kan jag tänka mig ^^

Ni som letar efter en faction pvp server så kolla in servern på pvt.threezool.se eller sidan för den på craft.threezool.se, mer folk är alltid välkommen

Medlem

Skönt med achievements. Äntligen nåt att sträva efter i spelet. ^^

Medlem

Många bra nyheter. Ändra spawnpunkt fick jag krångla med manuellt, kolla upp koordinaterna i ngn savefil.

Den "korta" minecraft dokumentären de gjorde var awezum så en fullängdaren kommer säkert ligga på samma nivå.

1
Skriv svar