Machinarium på väg till Playstation 3

Robot
Machinarium på väg till Playstation 3

Till Xbox 360 kommer det däremot inte, för enligt skaparen Jakub Dvorský har Microsoft redan sagt nej.

#amanita-design, #machinarium, #microsoft, #samorost-3, #botanicula, #osada


Medlem
Machinarium på väg till Playstation 3

Tråkigt, detta mirakel till spel med svåra och roliga tankenötter bör höjas till skyarna och finnas till alla konsoler! Synd att Microsoft är all about profit:( grattis till ps3 ägare dock:)

Inaktiv

Fantastiskt spel och bara bra att Microsoft inte får vara med och dela på kakan.

Medlem

Får nog ta och testa detta nu känner jag = )

Medlem

Bra säger jag, att de släppte Microsoft där. Inte för att jag har något emot Xboxen men om de kräver en exklusivitetsdeal kan de dra sig i r-... ja.

Medlem

Haha, exklusivitet är det viktigaste? Microsoft gör det verkligen gång på gång, tydligen.

Machinarium är hur som helst något av de bästa indiespel jag någonsin spelat, så att det släpps till PS3:an tycker jag är underbart. Min önskedröm är dock ett Machinarium till Android (trots att det må bli svårspelbart på en mobilskärm)... Det vore konst.

Medlem

Sweet, har varit sugen att köpa detta på Steam sedan launch men det har fallit mellan stolarna på något sätt.
Det blir definitivt ett köp om priset känns rätt.

Flakmonkey

Inte spelat tyvärr, men känns som som att det är värt ett försök när det väl kommer till PS3 enbart för den fantastiska designen... sen är det ju trist med MS attityd, men jag tror inte de är bättre eller sämre än något annat företag... de vill maximera vinsten som alla andra och de anser att de gör det bästa med exklusiva spel med Sony ansåg att de skulle göra det genom att ta ombord det här spelet... är ju inte som att Sony gör det för att vara snälla direkt

1
Skriv svar