Spana in Starcraft-brädspelet

Robot
Spana in Starcraft-brädspelet

Det går alldeles utmärkt att njuta av Blizzards klassiker i analog form.


Medlem
Spana in Starcraft-brädspelet

Riktigt kul med en brädspels recension. Bra gjord också!

Medlem

omg vill ha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vi köpte in Starcraft: the boardgame till vår spelförening och vi tyckte det var roligt de första 5-6 gångerna,

Medlem

Go go go!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Du låter som Sverker Olofsson i Plus, fast mycket mindre ilsken

Medlem
Skrivet av dawah:

Vi köpte in Starcraft: the boardgame till vår spelförening och vi tyckte det var roligt de första 5-6 gångerna,

Exakt detta. Både starcraft och warcraft boardgames håller 4 - 6 spelningar enligt mig, sedan har man gjort det mesta tyvärr.

Men kan man hitta spelet för en ok penning är det nog helt ok lördagsunderhållning.

Moderator | Testpilot

Bilden tappar ju focus -.-


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Det är ju bra om ni lägger till efterorden som länk också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Verkar lite för kompliserat för att köra med gänget en lördagskväll...skulle ta timmar innan alla förstod. Jag väntar fortfarande på ett Starcraft: Trading Card Game

Medlem

Shit vilken nörd

Medlem

Grymt bra recension och rikligt detaljerad genomgång av hur man spelar spelet. Utmärkt, applåder med bravur till dig! Blir kanske till att införskaffa.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kikat lite på asken i diverse butiker, jäkligt kul att se det in-action! Välgjord recension. Men det låter trist att det inte håller för så många rundor som ni säger då.

Skrivet av Yabba:

Shit vilken nörd

Det är ju rätt kommentar att fälla i ett forum för just.. nördar. Nörd och stolt!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem
Skrivet av LupX:

Kikat lite på asken i diverse butiker, jäkligt kul att se det in-action! Välgjord recension. Men det låter trist att det inte håller för så många rundor som ni säger då.

Skrivet av Yabba:

Shit vilken nörd

Det är ju rätt kommentar att fälla i ett forum för just.. nördar. Nörd och stolt!

Amen broder.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Så den gode ConraDargo blir uppmärksammad här också? Trevligt! Att resencera brädspel kan väl knappast vara nördigare än de tusentals som resencerar konsoll/PC-spel hela dagarna? Som den har sajten handlar om b la. All heder till Tomas "ConraDargo" Engström som vågar ta steget ut att bli en riksnörd och ge Sverige en liten kulturskatt i form av resencioner från den bortglömda brädspelshobbyn.

Spelet i fråga är kanske inget för mig, men ConraDargo har intresserat mig för andra spel och fått mig återupptäcka brädspelen och spendera mindre tid framför datorn och mer med polarna vid runda bordet (ja mitt köksbord är runt).

1
Skriv svar