Möt dinosaurierna i Jurassic Park

Robot
Möt dinosaurierna i Jurassic Park

Vad är stort, har många tänder och valnötsstor hjärna? Nej, det är inte Tompa.

#telltale-games


Medlem
Möt dinosaurierna i Jurassic Park

Bara det inte slutar sin dino crysis.

Låt se vad de kan åstadkomma med detta spel


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Moderator | Testpilot

Längtar


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Roligt när man ser Jurassic Park-filmgrafiken och jämför det med ett spel 18år senare... Det är då man undra om vi inte kommit längre.

Den nya dinosaurien verka vara Procompsognathus, som inte är med i filmen, men har en "större" roll i boken.

Medlem

Jag har alltid gillat Jurassic Park men... Visst ser det ruggigt stelt ut?

Medlem

Kan säkert bli ett intressant äventyr att spela igenom. Jag måste dock säga att grafiken ser väldigt medelmåttig ut.

Inaktiv

Jurassic Park: Chaos Island är det bästa spelet! Älskar det!

Medlem

Har tyvärr inte allt för stora förhoppningar på det här spelet.... dock älskade jag filmerna när det begav sig.

Medlem

Jurassic Park: Trespasser var de grymaste och mäst intrativa spelet för sin tid de släpptes jag hadde splet älskar att man kunde vrida på saker dock kunde man sjuta sig själv om man vred vapnet mot sig och lite skojiga buggar när man försökta tryka genom ett basball trä genom en död dino och den flyger ut i en jävla fart och dödar en, man kunde göra så mycket skumma saker man inte kunde sluta skratta.

Medlem

we tried to...took this...combined with...crap...crap...to make you feel...

älskar sånt här jävla pladder och skitsnack som ska vara med i alla jävla intervjuer inför kommande spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem
Skrivet av magma:

Bara det inte slutar sin dino crysis.

Låt se vad de kan åstadkomma med detta spel

Dino Crisis ffs.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jag törs sätta pengar på att det där kommer bli skräp!

Medlem

Karaktärernas ansiken ser ju ut som barbie dockor...

Medlem
Skrivet av xector:

Jag har alltid gillat Jurassic Park men... Visst ser det ruggigt stelt ut?

Japp, håller med. Kanske funkar ändå. Det är ju ingen storbudgetproduktion, men hoppas de får till det ändå.

MFC
Medlem

HAHA

Vilken sugig grafik. Jag vill inte vara kräsen men det är som att gå tillbaka 5-6 år i tiden... MINST
Spelet är säkert roligt men texturerna är riktigt kassa... och spelet ser allmänt... "gammalt" ut.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar