God of War-serien får multiplayer?

Robot
God of War-serien får multiplayer?

God of War-utvecklarna söker erfaren online-programmerare.

#god-of-war, #sony-santa-monica


Medlem
God of War-serien får multiplayer?

Det enda som skulle passa är enligt mig ett co-op läge om ens det. Competetive mp känns fel för god of war för då innebär det att man tar tid och resurser från sp delen och lägger det på mp delen istället.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

God of War MMORPG!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Jag sitter och lirar igenom trean just nu, och fy fasen, här är ett spel som man får kalla episkt utan att förlöjliga ordet!

Vem vet, de kanske håller på och gör ett god of war med den nordiska mytologin. Det skulle var härligt

Medlem

Jag trodde God of War slutade med 3an?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Håller med sniper_NR1, MMORPG tack


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vad är det som säger att det ens kommer ett till God of War? Har jag missat någonting? Om de skulle lägga till multiplayer så tycker jag co-op låter som den bästa och roligaste lösningen.

Medlem

Tror inte på God of War IV men kanske något inom en ny serie.

Flakmonkey

Hoppas och tror inte att det ska användas i ett nytt god of war... har svårt att ens se coop i God of war tbh... Kratos ska vara ensam, det är han mot världen och då skulle det bara kännas fel med en sidekick av något slag... Så förhoppningsvis kommer studion använda sin enorma talangpool till att göra något helt nytt

Medlem

Tror mer på något annat än god of war. Då 3:an satte punkt för serien. Kratos döda ju trots allt alla gudarna om han nu inte ska börja jaga ner gudarna i andra religioner

Flakmonkey
Skrivet av Saarela81:

Tror mer på något annat än god of war. Då 3:an satte punkt för serien. Kratos döda ju trots allt alla gudarna om han nu inte ska börja jaga ner gudarna i andra religioner

Att det var slutet på historien behöver ju inte betyda att de tär det sista spelet i serien dock... de två PSP-spelen är ju inpackade i storyn så kanske skulle de kunna göra en till prequel? Eller varför inte om någon helt annan karaktär i huvudrollen? Säger inte att jag vill ha det, snarare tvärtom, men det skulle ju tyvärr kunna hända

Medlem

GoW ska enbart vara singelplayer och inget annat!
Sen har dom "the other one", som zeus säger i slutet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

kan inte se hur de skulle få till en titel på "the other one", den biten är väl utredd i nån av psp-titlarna

1
Skriv svar