Peter Molyneux vill ge EA Syndicate-tips

Robot
Peter Molyneux vill ge EA Syndicate-tips

"Min första tanke var; jag önskar jag fick spendera en dag med dem och berätta vad jag tyckte var verkligt speciellt med Syndicate."

#starbreeze-studios, #syndicate, #electronic-arts


Medlem
Peter Molyneux vill ge EA Syndicate-tips

Att en sån bra spelskapare kunde göra sån skit som fable är lite tråkigt

Medlem

skitkul spel, ett av mina första. hoppas dom inte sabbar det.

Medlem

Tyvärr har Syndicate inte åldrats med värdighet, men det var ändå helt fantastiskt på sin tid. Syndicate Wars var en sjukt rolig uppföljare också. PLASMALANS! ÖVERTALARTRON! KÄRNGRANAT! SATELLITREGN!

Inaktiv

syndicate wards, det var grejer det. good ol days.

Medlem
Skrivet av pina:

Att en sån bra spelskapare kunde göra sån skit som fable är lite tråkigt

Okej att Fable 2 och 3 inte är dunderbra, men första tycker jag faktiskt var väldigt bra.
Om inte annat så tar han och experimenterar lite med nya grejer iaf.
Visst är det väl han som ligger bakom black & white också?

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Visst är det väl han som ligger bakom black & white också?

Japp, killen var på sin tid en av de mest nyskapande utvecklarna och gav oss spel som inte liknande något annat spel. Jag är (eller var är väl mer korrekt) ett stort fan av Bullfrog däremot är jag inte lika förtjust i Lionhead men det kan iofs bero på att jag inte riktigt tilltalats av Fable eller Black & White.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Japp, killen var på sin tid en av de mest nyskapande utvecklarna och gav oss spel som inte liknande något annat spel. Jag är (eller var är väl mer korrekt) ett stort fan av Bullfrog däremot är jag inte lika förtjust i Lionhead men det kan iofs bero på att jag inte riktigt tilltalats av Fable eller Black & White.

Okej.
Bullfrog kan jag inte annat än älska pga theme hospital iaf

1
Skriv svar