Rift uppdateras med massiv själaflod

Robot
Rift uppdateras med massiv själaflod

River of Souls-uppdateringen som kommer imorgon bjuder på en massiv odöd invasion. Se filmen, få informationen.

#rift


Medlem
Rift uppdateras med massiv själaflod

Trodde ni menade Souls som i klasser

Medlem

Går från klarhet till klarhet tycker jag. Har inte haft så trevligt i ett MMO sen jag betatestade WoW för alldeles för många år sedan. När kommer en recension förresten?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

De är ju verkligen inte vidare kvalitet på voiceactingen i Risen:s filmer, både den här och intron tycker jag är helt bedrövlig att lyssna på

Medlem
Skrivet av jucklo:

De är ju verkligen inte vidare kvalitet på voiceactingen i Risen:s filmer, både den här och intron tycker jag är helt bedrövlig att lyssna på

Nä, deras filmer suger verkligen valpung. Känns mer styltat än Arn när de pratar och väntar mig nästan en animerad porrfilm. Tur att spelet är desto bättre


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Får nog ta och börja spela på allvar nu snart, är bara lvl 16 och har haft spelet sedan release....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spelet ser läckert ut men filmerna saknar den där "oh hell yeah vad coolt" som får mig att rysa i blizzards grejor.


signatur

//Schmoo

Medlem

köpte spelet 24 feb lr så och rekommenderar det starkt, det är jävligt bra och jag har inte mött En enda bugg fortfarande 9 av 10 ger jag Rift.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av b3pp0:

köpte spelet 24 feb lr så och rekommenderar det starkt, det är jävligt bra och jag har inte mött En enda bugg fortfarande 9 av 10 ger jag Rift.

Ja det var ovanligt buggfritt redan i betan. Jag blev chockad hur bra det flöt på. Rift är absolut värt att testa på trots att filmerna är lite väl klyschiga.

Medlem

Desto mer jag spelar RIFT, desto mer gillar jag det

Medlem
Skrivet av b3pp0:

köpte spelet 24 feb lr så och rekommenderar det starkt, det är jävligt bra och jag har inte mött En enda bugg fortfarande 9 av 10 ger jag Rift.

Antingen är det du som haft tur eller så är det jag som dras med otur. Jag har fallit rakt igenom världen en gång. Det var i en warfront när jag tog upp flaggan. Jag har sett folk fastna i saker, både i warfronts och ute i zonerna, har även själv fastnat ett flertal gånger. Ett par av mina achievements buggar också. Vissa som jag fått är inte markerade, utan de är fortfarande gråa, fast att det finns screenshots och twitterfeeds på dem. Utöver det så verkar vissa achievements bugga rejält inne i warfronts eller så är beskrivningarna till dessa jävligt dåliga.

Annars så tycker jag spelet är väldigt kul än så länge. Trots att pvp'n är så sjukt obalanserad.

Medlem

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Medlem
Skrivet av eCore:

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Vad kör du för klass? PvP rank?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Vad kör du för klass? PvP rank?

Lirar Warrior och Rogue, båda 50 dock mest kör pvp med warriorn, rank 3

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Vad kör du för klass? PvP rank?

Lirar Warrior och Rogue, båda 50 dock mest kör pvp med warriorn, rank 3

Oväntat att du som warrior inte har nåt att klaga på.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Vad kör du för klass? PvP rank?

Lirar Warrior och Rogue, båda 50 dock mest kör pvp med warriorn, rank 3

Oväntat att du som warrior inte har nåt att klaga på.

Haha är du på riktigt eller en seriefigur? Om du kan läsa och tittat i patchnotes 1.1 så förstår du vad jag snackar om.. Sen sa jag att jag kör en Rogue med.. Nä gossen lilla, vad lirar du själv då? Pyro mage äger ju allt sen förra patchen och clerics går inte att döda ska du inte skriva de med? Allt handlar om rätt taktik.. Kan tänka mig du endast kör PuG's med.. Men men P12or skriker alltid högst..

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av eCore:

Riktigt fett, skön endgame content!

Ang att PvP skulle vara obalanserad är rätt komiskt, dom flesta som gråter över det kör INTE med PvP souls samt har inte ett enda PvP-gear på sig... Dom brukar oxå inte ens nått max lvl..

Bättre spelet är balanserat med PvP-souls på 50 än att det är det före det. Totalt omöjligt att få det helt jämt i alla levlar..

Vad kör du för klass? PvP rank?

Lirar Warrior och Rogue, båda 50 dock mest kör pvp med warriorn, rank 3

Oväntat att du som warrior inte har nåt att klaga på.

Haha är du på riktigt eller en seriefigur? Om du kan läsa och tittat i patchnotes 1.1 så förstår du vad jag snackar om.. Sen sa jag att jag kör en Rogue med.. Nä gossen lilla, vad lirar du själv då? Pyro mage äger ju allt sen förra patchen och clerics går inte att döda ska du inte skriva de med? Allt handlar om rätt taktik.. Kan tänka mig du endast kör PuG's med.. Men men P12or skriker alltid högst..

Alltid dessa personliga påhopp om ålder. Vad satan spelar det för roll? Jag är 25 år och må vara jävligt barnslig. Jag gillar kiss och bajshumor som i south park. Tror du seriöst att det har någon påverkan på mina åsikter om ett spel? Blir så trött på att man aldrig kan föra en diskussion utan massa personliga påhopp.

1
Skriv svar