Battlefield 3 – se gameplay-film nummer 3

Robot
Battlefield 3 – se gameplay-film nummer 3

Storskaliga eldstrider och en hederlig gammal knytnävsfajt i den tredje ingame-rullen.

#battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 – se gameplay-film nummer 3

Får känslan av att detta kommer göra slarvsylta utav min burk.


signatur

Life is short , play more

Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

OJ OJ OJ! Jag hoppar omkring i min lägenhet av lycka och vet inte vart jag skall ta vägen! LJUDET ÄR TOPPKLASS! Jag som inte har ett extern ljuddkort till och med!

Flyter detta inte på i höst så blir jag väääääääldigt ledsen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser nästan för bra ut för att vara sant.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag anar snipervänlig multiplayerbana. Det gillas.

Medlem

Vad är det som händer i slutet? Det ser ju riktigt, riktigt nice ut.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Inaktiv

Besviken Spårljusammunition från alla vapen, mängder av fiender som öser in, bara för att agera kanonmat och jag har aldrig gillat rekylen från BF2, som de verkar ha återanvänt här.

Medlem

Fortfarande bara singleplayer video. Kommer det aldrig visa det det flesta vill se? D.v.s. multiplayer.

Medlem

Utfällbara stödben i prone, me likey!

Medlem

Duger men gif Ro2 istället plix.

Medlem

Vad är det som alla blir så uppspelta över? Missar jag någonting? Ser ut som ett stabilt och bra standard-FPS i singleplayer, men inget utöver det vanliga.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Hoppas vapnena gör mer skada i BF3 än vad dom gjorde i BF2 Annars gillar jag vad jag ser!

Sidenote:
IRL hade inte hans position i slutet varit så ultimat Skållheta hylsor som regnar ner över han

Geeks Gaming

Trevligaste featuren var helt klart deployable MG, antyder att de tagit sig en funderare på träffsäkerhet mellan handhållen och stabilt underlag. Träffsäkerheten ökade definitivt. Undrar om de tänkt ett par steg till i fråga om sprint - sämre träffsäkerhet så vi slipper CS style-run-n-gun...


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Inaktiv

Skall förbokas så fort det blir möjligt!

Medlem
Skrivet av Lerner:

Hoppas vapnena gör mer skada i BF3 än vad dom gjorde i BF2 Annars gillar jag vad jag ser!

Sidenote:
IRL hade inte hans position i slutet varit så ultimat Skållheta hylsor som regnar ner över han

Sidenote IRL hade han inte överlevt en sekund med 50 fiender som strömmar emot han skjutandes på en liten bro med typ RPGS som träffar en meter ifrån han etc etc...

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Skall förbokas så fort det blir möjligt!

Det har varit möjligt på Webhallen och Discshop ett par månader, bokade mitt ex i februari

Medlem

Ser riktigt bra ut! Vill se spelet i MP, ge oss samma squadsystem som i tvån! Ge oss taktik och inte ett till spel för Rambokaniner

Medlem

WOW!

Har haft förbokning på Collectors edition (som inte har något innehåll ännu) på Webhallen sedan februari också både till PC och 360 hehe.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Känner på mig att det är med BF3 som DICE tar över världen. Dom förtjänar det. DU GAAAMLA DU FRRIIIA.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av TaktiskT:
Skrivet av Berling:

Skall förbokas så fort det blir möjligt!

Det har varit möjligt på Webhallen och Discshop ett par månader, bokade mitt ex i februari

Oooohhhh.. det har jag missat helt och hållet.. *duh*
Tack!

Medlem
Skrivet av aspunk:

Besviken Spårljusammunition från alla vapen, mängder av fiender som öser in, bara för att agera kanonmat och jag har aldrig gillat rekylen från BF2, som de verkar ha återanvänt här.

Varför är du besviken på spårljusammunition? för att det inte är realistiskt? Det känns som DICE har valt att göra det för effekternas skull, det "känns" att folk skjuter på en gissar jag. Konstigt sak att vara besviken på tycker jag,

Skrivet av Lerner:

Hoppas vapnena gör mer skada i BF3 än vad dom gjorde i BF2 Annars gillar jag vad jag ser!

Sidenote:
IRL hade inte hans position i slutet varit så ultimat Skållheta hylsor som regnar ner över han

Du tyckte att hylsorna var det som var mest fel IRL när han stod upp på bron där i slutet....
om hylsorna inte bränt han levande IRL hade nog någon prickat han brinnande om det var IRL..eller vad vet jag,, har aldrig varit i strid precis..

Konstiga saker folk tar upp hela tiden, det är ett spel, visst vissa försöker göra realistiska simulatorer, men det tror jag inte BF3 ska vara. Tror nog de försöker leverera ett sjyst fps med skön uplevelse. Ush blev trött på mig själv av att skriva detta, låter som jag försvarar DICe, men det gör jag ej, trött på trötta inlägg bara, trött på gnäll om varma hylsor och spårljusammunition... spelet ser ju lysande ut. Hoppas det blir kul att spela.

Medlem

DET ÄR ETT MIRAKEL, HAN HAR FÖTTER!!!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Alltid varit grymt anti-battlefield men satan i räva asså fick gåshud mot slutet! hoppas de kan leverera den känslan när det väl kommer :3


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av Sulukai:
Skrivet av aspunk:

Besviken Spårljusammunition från alla vapen, mängder av fiender som öser in, bara för att agera kanonmat och jag har aldrig gillat rekylen från BF2, som de verkar ha återanvänt här.

Varför är du besviken på spårljusammunition? för att det inte är realistiskt? Det känns som DICE har valt att göra det för effekternas skull, det "känns" att folk skjuter på en gissar jag. Konstigt sak att vara besviken på tycker jag,

Jag kan erkänna att jag tycker att det är tråkigt för att det är orealistiskt men främst för att det förstör MP-gameplay. Bakhåll och smygtaktiker blir omöjliga. En stor del av tjusningen i BF2 och dess moddar är att bli beskjuten och inte veta varifrån skotten kommer ifrån. Spårljus från alla vapen tar bort en hel dimension från spelet, istället får man bara sikta och skjuta. Noll taktik, den som siktar snabbast vinner. Hurra...

Medlem
Skrivet av Manmannen:

hur gör man för att citera?
men jag håller så jävla med dig StrongBad

Du trycker på "Citera"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ge mig..... GAHH!!! får nog ta o skaffa annat system mitt nuvarande hinner nog inte med

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

detta kommer bli ett grymt lir!ser fram emot detta som tusan!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av Sulukai:
Skrivet av aspunk:

Besviken Spårljusammunition från alla vapen, mängder av fiender som öser in, bara för att agera kanonmat och jag har aldrig gillat rekylen från BF2, som de verkar ha återanvänt här.

Varför är du besviken på spårljusammunition? för att det inte är realistiskt? Det känns som DICE har valt att göra det för effekternas skull, det "känns" att folk skjuter på en gissar jag. Konstigt sak att vara besviken på tycker jag,

Jag kan erkänna att jag tycker att det är tråkigt för att det är orealistiskt men främst för att det förstör MP-gameplay. Bakhåll och smygtaktiker blir omöjliga. En stor del av tjusningen i BF2 och dess moddar är att bli beskjuten och inte veta varifrån skotten kommer ifrån. Spårljus från alla vapen tar bort en hel dimension från spelet, istället får man bara sikta och skjuta. Noll taktik, den som siktar snabbast vinner. Hurra...

Mycket bra poäng, tänkte inte på MP, det har du ju alldelles rätt i. Ok, så bra i single dåligt för MP

Medlem

Öh SP i ett Battlefield?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Quicktime event.... brrrrrr

Högerklick - Vänsterklick - Upprepa

Orka.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Skriv svar