Snabbförklaring av storyn i Fear 3

Robot
Snabbförklaring av storyn i Fear 3

I vårt filmarkiv kan du smyglära dig om storyn i och bakom F.E.A.R. 3. Visste du att den är skriven av skräckveteraner?

#fear-3


Medlem
Snabbförklaring av storyn i Fear 3

Nej det visste jag inte. Även om det låter imponerande så vet jag att Homefront skrevs av folk bakom Apocalypse Now så jag tar det med en nypa salt.

Inaktiv

Lite spoilers här.

För att försöka hjälpa historian lite, Alma är Paxton och Pointmans "han från första spelets" mamma. Hon var 8år när hon vart inlåst i tuben och runt 15-16 när Pointman och Paxton föddes och därför ser hon lite äldre ut ibland. Harlan Wade var Almas och Alice Wades pappa, Paxtons och Pointmans farfar. Alma är också just nu gravid med Becket från F.E.A.R. 2. Pointman dödar Paxton i första spelet, men i F.E.A.R. 2 reborn så lyckas Paxton kontakta en klon som i slutet räddar Paxton och visar sig vara Paxtons klon.

Såååå... Din mamma är den läskiga lilla flickan som förföljer dig, hn mördade din farfar och är nu gravid med någon du inte känner, din bror är ett misslyckat experiment med Alma som du dödade, nu är han i sin en klon av sig själv.

Vilken dokusåpa.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Detta klippet fick i alla fall mig intresserad av spelet, alla tidigare klipp har ju varit värdelöst tjafs om co-op.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Lite spoilers här.

För att försöka hjälpa historian lite, Alma är Paxton och Pointmans "han från första spelets" mamma. Hon var 8år när hon vart inlåst i tuben och runt 15-16 när Pointman och Paxton föddes och därför ser hon lite äldre ut ibland. Harlan Wade var Almas och Alice Wades pappa, Paxtons och Pointmans farfar. Alma är också just nu gravid med Becket från F.E.A.R. 2. Pointman dödar Paxton i första spelet, men i F.E.A.R. 2 reborn så lyckas Paxton kontakta en klon som i slutet räddar Paxton och visar sig vara Paxtons klon.

Såååå... Din mamma är den läskiga lilla flickan som förföljer dig, hn mördade din farfar och är nu gravid med någon du inte känner, din bror är ett misslyckat experiment med Alma som du dödade, nu är han i sin en klon av sig själv.

Vilken dokusåpa.

Glöm inte att hon våldtog dig i Fear 2


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Moderator | Testpilot
Skrivet av MacNille:
Skrivet av RobbazSweC:

Lite spoilers här.

För att försöka hjälpa historian lite, Alma är Paxton och Pointmans "han från första spelets" mamma. Hon var 8år när hon vart inlåst i tuben och runt 15-16 när Pointman och Paxton föddes och därför ser hon lite äldre ut ibland. Harlan Wade var Almas och Alice Wades pappa, Paxtons och Pointmans farfar. Alma är också just nu gravid med Becket från F.E.A.R. 2. Pointman dödar Paxton i första spelet, men i F.E.A.R. 2 reborn så lyckas Paxton kontakta en klon som i slutet räddar Paxton och visar sig vara Paxtons klon.

Såååå... Din mamma är den läskiga lilla flickan som förföljer dig, hn mördade din farfar och är nu gravid med någon du inte känner, din bror är ett misslyckat experiment med Alma som du dödade, nu är han i sin en klon av sig själv.

Vilken dokusåpa.

Glöm inte att hon våldtog dig i Fear 2

Han skrev ju det. Inte som du utryckte dig men.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ish
Medlem
Skrivet av SeeJay:

Nej det visste jag inte. Även om det låter imponerande så vet jag att Homefront skrevs av folk bakom Apocalypse Now så jag tar det med en nypa salt.

Storyn är nog det lättaste att komma upp med till ett spel.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

de har ju pajat serien enligt mig. ettan började bra men mot slutet fatta jag noll. skönt att få en förklaring vad som hände iaf, så jag tackar...

Medlem
Skrivet av kaem79:

de har ju pajat serien enligt mig. ettan började bra men mot slutet fatta jag noll. skönt att få en förklaring vad som hände iaf, så jag tackar...

Håller med dig.
Jag älskar första F.E.A.R. (samt expansionerna), men tycker att 2:an var sämre.
Kommer det ett demo till 3:an ska jag testa det, annars får det vara.

Medlem

Det såg ju bättre ut nu i alla fall.

Medlem

Inte ens intresserad av spelen längre, första FEAR var grymt spännande och hade fantastisk grafik! FEAR 2 gick de rakt ner i skiten med och det man sett hittils i FEAR 3 är ju bara blä alltihop!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar