Max Payne 3 närmar sig med två nya bilder

Medlem

Vadå är det inte Mark Wahlberg som är Max?
Fan nu blev jag förvirrad.

Medlem
Skrivet av Krycka:

Vadå är det inte Mark Wahlberg som är Max?
Fan nu blev jag förvirrad.

Med risk för att du var ironisk, men jag chansar på att du inte var det; första spelet släpptes 2001, filmen kom 2008.

Max Payne-serien och Max åldrande påminner om Die Hard-rullarna och Bruce Willis. Han blir mer och mer schleten för varje film, men är fortfarande lika hardcore.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Han blev väll lite tunnhårig och bestämde sig för att raka av allt..big deal its still Max


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Max Payne är suveränt, blev sugen att installera tvåan igen, men detta är något helt annat.

Medlem

Men han ska ju se ut som en plågad finne inte nån mainstreamad tråkmåns till actionhjälte...


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem
Skrivet av LupX:
Skrivet av Krycka:

Vadå är det inte Mark Wahlberg som är Max?
Fan nu blev jag förvirrad.

Med risk för att du var ironisk, men jag chansar på att du inte var det; första spelet släpptes 2001, filmen kom 2008.

Max Payne-serien och Max åldrande påminner om Die Hard-rullarna och Bruce Willis. Han blir mer och mer schleten för varje film, men är fortfarande lika hardcore.

Jo jag vet att max payne kom som spel långt tidigare. Gillar förviso mr Wahlberg men payne rullen är inte en av mina favoriter om man säger så.

12
Skriv svar