Episkt Gears of War 3-gameplay

Robot
Episkt Gears of War 3-gameplay

Längtar du efter aprils Gears of War 3-beta? En ny film med gameplay har dykt upp där Epic Games Rod Fergusson kommenterar gameplay från nämnda beta. Hang on!

#bulletstorm, #gears-of-war-3, #epic-games


Medlem
Episkt Gears of War 3-gameplay

Konsolskräp.

Medlem
Medlem

Yabba: Skulle vilja påstå att Gears är bland det roligaste i "spela CO-OP i soffan"-väg du kan uppleva. Och då är jag ändå en "PC-människa" som avskyr konsolportningar. Du kanske inte gillar spelen, men det är definitivt bland det bästa som Xbox 360 har att erbjuda.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Konsolskräp.

Mysigt sådant. Detta ser awesome ut

Medlem

Ser rätt ok ut, dock störde jag mig på kommentatorn. Försökte leka SC2 kommentator men failade

Medlem

Doh, läser såklart God of War 3 och blir helt lyrisk. Vet såklart att detta redan släppts men God of War räcker för att jag ska bli lyrisk även om det så är gamla videos

Medlem

varför, bara varför? jag ska vara helt ärlig nu. jag hade en xbox 360 en gång i tiden, och på det spelade jag gears of war och ghost recon. gears var det enda roliga spelet och jag lirade sönder det(inte bokstavligt talat).
jag sålde mitt xbox för att köpa ett wii, sålde mitt wii igen för att köpa ett xbox till gears of war 2 samt halo 3. spelade kanske 10 matcher i halo 3 men spelade ihjäl mig i gears of war 2.
tro det eller ej men jag sålde mitt xbox IGEN för att köpa ett ps3, men denna gången var det värt. ps3 hade de exklusiva titlar jag alltid letat efter, men hade alltid vart för dyrt.
detta var ungefär 2-3 år sedan (kommer ej ihåg när gears 2 släpptes men det var iaf nära release jag köpte det) och nu när jag ser gameplay från gears of war 3 blir jag så jävla lockad att bara dra iväg två tusenlappar på ett nytt 360, köra gears of war 2 tills jag spyr och väntar på gears 3. DETTA SER SÅ SJUKT JÄVLA BRA UT!

Medlem

Blir nog att spela lite Gears of War 3 när det kommer. Blev dock inte jätteimponerad av detta klippet..

Medlem

Usch vilken jävla "aimbot" (läs: aim assist) med snipern...

Medlem

har dom fixat så man slipper styra i detta, bara peka / skjuta så det blir lite lättare? tyckte dom förra var lite väl svåra när man var liksom var tvungen att gå och ducka osv, jobbit! aja, tur dom tog bort så man inte kunde hoppa eller ta några alternativa väger så som man kunde i deras tidigare spel, så sjuuuuuukt jobbigt, man hoppa ju fan vilse på en gång!!1


signatur
Medlem

Inte imponerande......


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

På vilket sett var detta episkt?

Medlem

Sömnpiller?

Inget jag behöver just nu

Inaktiv

Nja, klippet var inte direkt imponerande, såg helt enkelt inte nytt och fräscht ut.

Medlem

Tråkigt att de inte portar 2an och 3an till Windows, ettan var ett riktigt trevligt co-oplir.

Medlem

Gears of War 1 och 2 är visserligen roliga spel som var hyfsat utmanande men jag vart besviken på hur lätt det faktiskt var att klara det på Insane i del två (första delens slutboss är däremot sjukt svår och det tog ett bra tag innan jag lyckades döda aset).

Gillar dock Horde som även på easy är riktigt utmanande när man kört ett par levels, Gears 3 verkar ha en ännu bättre version av Horde och den lär jag nog köra en hel del=).

Är helt klart sugen på Gears 3, hoppas bara att det är längre än del två som var lite för kort i mitt tycke.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Sömnpiller?

Inget jag behöver just nu

Nej, en hjärna vore nog mer på sin plats.

Medlem

Herregud vilken fjantig spelserie....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Hannu87:

Sömnpiller?

Inget jag behöver just nu

Nej, en hjärna vore nog mer på sin plats.

Klockren!


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Hannu87:

Sömnpiller?

Inget jag behöver just nu

Nej, en hjärna vore nog mer på sin plats.

+1
*applåder*


signatur

God is dead

1
Skriv svar