Mafia II får specialutgåva

Robot
Mafia II får specialutgåva

Har du missat maffiga Mafia II? Specialutgåvan kanske kan få dig på andra tankar.

#mafia-ii


Medlem
Mafia II får specialutgåva

Länken i "stämma" fungerar ej.

Medlem

En riktig taskspark på oss som köpte spelet när det släpptes: hela story's urklippta för att säljas som dlc.
Näe fy fasen, jag har slutat köpa spel första månaden det går ju fasen inte att lita på dom längre att man får ett komplett spel.

Medlem

Då skall det införskaffas till krysslådan

Inaktiv

då blir det köp till ljuvliga PC...

Medlem

Lol, drog hem allt det där från Steam i julrean. Inte kört igenom det än dock, kom på sidospår..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kort, men underhållande spel. Väldigt lite 'replay value' då det i princip inte finns några uppdrag vid sidan om huvudkampanjen, samt ingen free-roam.
Minns när jag skaffade det hur folk jämförde med GTA 4 och JC2. Helt ofattbart.
Mafia 2 är överskattat!

Skrivet av raefzm88:

Kort, men underhållande spel. Väldigt lite 'replay value' då det i princip inte finns några uppdrag vid sidan om huvudkampanjen, samt ingen free-roam.
Minns när jag skaffade det hur folk jämförde med GTA 4 och JC2. Helt ofattbart.
Mafia 2 är överskattat!

Håller med till 100%... Sedan förstod jag inte varför man skulle springa omkring och köpa kostymer till sin snubbe, var det Barbie för män? På många sätt kändes det som ett hafsverk.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av raefzm88:

Kort, men underhållande spel. Väldigt lite 'replay value' då det i princip inte finns några uppdrag vid sidan om huvudkampanjen, samt ingen free-roam.
Minns när jag skaffade det hur folk jämförde med GTA 4 och JC2. Helt ofattbart.
Mafia 2 är överskattat!

Håller med till 100%... Sedan förstod jag inte varför man skulle springa omkring och köpa kostymer till sin snubbe, var det Barbie för män? På många sätt kändes det som ett hafsverk.

Antagligen hade de tänkt så. Jag minns att jag skaffade en del kostymer osv. Men torskade allt när jag kom halvvägs i spelet och

man får huset upp eldat av ett fiende gäng

(spoiler alert btw) och då kändes det hela ännu mer meningslöst.

Medlem

Enligt mig så är spelet helt ok , tills man klarat ut storyn sen blir det värdelöst , kan även tänka mig att dem klippte bort saker från spelet och la till det i dlc ist , förövrigt fick spelet för mycket HYPE

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av raefzm88:

Kort, men underhållande spel. Väldigt lite 'replay value' då det i princip inte finns några uppdrag vid sidan om huvudkampanjen, samt ingen free-roam.
Minns när jag skaffade det hur folk jämförde med GTA 4 och JC2. Helt ofattbart.
Mafia 2 är överskattat!

Bra att du skriver spoiler alert efter du skrivit spoilern......

Håller med till 100%... Sedan förstod jag inte varför man skulle springa omkring och köpa kostymer till sin snubbe, var det Barbie för män? På många sätt kändes det som ett hafsverk.

Antagligen hade de tänkt så. Jag minns att jag skaffade en del kostymer osv. Men torskade allt när jag kom halvvägs i spelet och man får huset upp eldat av ett fiende gäng (spoiler alert btw) och då kändes det hela ännu mer meningslöst.

Bra att du skriver spoiler alert efter du skrivit spoilern...................................


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Bra att du skriver spoiler alert efter du skrivit spoilern...................................

Tanken som räknas.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Remus:

Bra att du skriver spoiler alert efter du skrivit spoilern...................................

Tanken som räknas.

Är väl inte så svårt att redigera inlägget så att du inte förstör spelupplevelsen för flera :)?

Medlem

Jag tycker Mafia 2 var en av de roligaste titlarna 2010. Någon specialutgåva kommer det då inte bli, känns lite sent för det men kudos till 2K!

Medlem
Skrivet av Siken:

Hade använt mig av
Är väl inte så svårt att redigera inlägget så att du inte förstör spelupplevelsen för flera :)?

SÅ! nu har jag rättat mig!

Ber om ursäkt, rätt ska vara rätt!

o/

1
Skriv svar