Avalanches nästa - kooperativa Renegade Ops

Robot
Avalanches nästa - kooperativa Renegade Ops

Förvänta dig explosiva och kooperativa fordonsstrider när Just Cause-skaparna släpper sin första helt digitala titel senare i år.

#renegade-ops, #sega, #avalanche-studios


Medlem
Avalanches nästa - kooperativa Renegade Ops

alrdig hört talas om detta liret

Medlem
Skrivet av laxan96:

alrdig hört talas om detta liret

Dem tillkännagav det precis.....

Medlem

Avalanche verkar som en fet studio, Just Cause 2 var bra. Känns som dom behöver en ny art director dock? Just Cause spelen har trist art direction i princip allt och denna banner ser fruktansvärd ut. "Renegade Ops" med skotthål i texten? Come on!

"Gör bättre själv då" kritik ignoreras.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Känns som dom behöver en ny art director dock? Just Cause spelen har trist art direction i princip allt....
...."Gör bättre själv då" kritik ignoreras.

Bara för att du tycker Just Cause-spelen har trist design och stil betyder det inte att de har det. Själv tycker jag att JC2 är riktigt snyggt designat. Det är rent och färggrannt, vilket är lite skönt efter att ha spelat spel där de tyckt piss- eller gråskalefilter är snyggt och modernt och "konstnärligt".

Inaktiv

Renegade Ops blir ett spel med lägre utvecklingskostnader och pris. De nämner några andra spel och antar att detta kommer hamna runt deras prisläge (typ Shadow Complex).

På Eurogamer finns en artikel där Avalance pratar lite om Just Cause 3. Bland annat så sägs att det tydligen inte är deras IP, vilket jag inte kännde till. Men de är starkt knutna till spelserien och ser fram emot att jobba på den igen. Inga avslöjanden om en potentiell uppföljare alltså.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-30-avalanche-keen-o...

Medlem

hoppas att det blir lite cliche fyllt och ostigt som just cause!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Preed:

Känns som dom behöver en ny art director dock? Just Cause spelen har trist art direction i princip allt....
...."Gör bättre själv då" kritik ignoreras.

Bara för att du tycker Just Cause-spelen har trist design och stil betyder det inte att de har det. Själv tycker jag att JC2 är riktigt snyggt designat. Det är rent och färggrannt, vilket är lite skönt efter att ha spelat spel där de tyckt piss- eller gråskalefilter är snyggt och modernt och "konstnärligt".

Påstod inte att jag levererade något annat än min åsikt. Tycker dock att Karaktärer och grafik i spelet ger ett ganska intetsägande intryck.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Preed:

Känns som dom behöver en ny art director dock? Just Cause spelen har trist art direction i princip allt....
...."Gör bättre själv då" kritik ignoreras.

Bara för att du tycker Just Cause-spelen har trist design och stil betyder det inte att de har det. Själv tycker jag att JC2 är riktigt snyggt designat. Det är rent och färggrannt, vilket är lite skönt efter att ha spelat spel där de tyckt piss- eller gråskalefilter är snyggt och modernt och "konstnärligt".

Påstod inte att jag levererade något annat än min åsikt. Tycker dock att Karaktärer och grafik i spelet ger ett ganska intetsägande intryck.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Låter intressant!

Bortsett från en horribelt dålig story och värdelösa karaktärer i Just Cause 2 så var / är det ett bra spel (notera är. Liras fortfarande ibland). Skön grafik och stor öppen miljö.

Man kan bara mjölka så mycket ur en trivial story, dags för en annan där grafikmotorn har fokus.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar