Fler äger Playstation 3 än Xbox 360

Medlem
Skrivet av GDJb:

Både och. Men ps3an är en mer multitasking konsol än Xboxen. Dessutom låter den mindre, ser mycket bättre ut, har bättre kontroller och menyer, och framför allt. Mycket bättre spel.

Hah!, Xbox slim låter inte mycket, den ser lika snygg ut som ps3an om inte snyggare, och den är ganska så multitasking också, och spelen är jämnlika.

Medlem
Skrivet av Herk:

"Fler äger Playstation 3 än Xbox 360" Haha, april april hörni!

Nej?. Läs om artikeln igen!

För övrigt så ägde jag ett PlayStation 3. Visst, det höll sig, men sålde det för 1 månad sedan för att jag hade tröttnat. Kändes lite som att äga en 3310(PS3) och en android(PC)

Inaktiv

Spelet säljer mera till Xbox 360 iaf. Konstigt?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Spelet säljer mera till Xbox 360 iaf. Konstigt?

Du menar Spelen?

Inaktiv

lägg ner Xbox och playstation, och låt sega göra en konsol igen, det ska vara som det var förr, sega och Nintendo.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Jag tror att det är så att playstation har gått sönder mer än 360'n så att folk har behövt köpa fler ps3's

hihi

Medlem

Det finns inget som är bäst bara det man gillar mest! ps det finns dom som hatar alla spel och vägrar prata spel(även under hot).

Medlem
Skrivet av Riwl:

Jag tror att det är så att playstation har gått sönder mer än 360'n så att folk har behövt köpa fler ps3's

hihi

Jo det är ju troligt. Med Xbox's RROD och allt. :P. Detta kommer från en som föredrar xbox för övrigt.

Medlem

Äger en ps3 jag med, dock inte som så att jag faktiskt använder den. Försäljningen steg väl antagligen en del när de jailbreakade konsollen och lät folk köra homebrew på den.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skriv svar