Nya bilder på The Elder Scrolls V: Skyrim

Robot
Nya bilder på The Elder Scrolls V: Skyrim

Stora klubbor och ismonster figurerar på dagens hetaste bildskörd.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-elder-scrolls-iv-oblivion


Medlem
Nya bilder på The Elder Scrolls V: Skyrim

Värt att nämna är att bilderna kommer från 360 versionen. PC versionen lär väl se aningen bättre ut, men säkert ingen idé att förvänta sig bättre texturer. Men det släpps väl HD texturer från moddare inom en månad efter spelsläppet.

Inaktiv

Mmmm.... Mysigt!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Även om jag inte har spelat de tidigare spelen så ser jag fram emot detta.. Men är det värt för mig att spela detta då jag inte vet mycket om de tidigare spelen? Kommer jag sitta där som ett frågetecken och inte förstå storyn alls?


signatur
Medlem

fan vad skön bild där vid sjön.

Medlem

Hoppades på att det var från 360 bilderna var från. Men som sagt, kommer nog inte se så jätte mycket bättre ut på PC förutom lite bättre texturer och lite skarpare linjer. Vet inte vad Bethesda håller på med, men känns inte som detta är sån större uppgradering sen Oblivion. Oblivion tyckte man i alla fall att det var snyggt när det kom.. men detta, ne.

Men spelet kommer nog vara bra i vilket fall som helst.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Även om jag inte har spelat de tidigare spelen så ser jag fram emot detta.. Men är det värt för mig att spela detta då jag inte vet mycket om de tidigare spelen? Kommer jag sitta där som ett frågetecken och inte förstå storyn alls?

Det kommer absolut inte vara några problem.


signatur

Memento Mori

Medlem

första april, klart bilderna är fake, ser väl vem som helst

Medlem

Jo, det här ser definitivt ut att vara från Xbox 360.

Medlem

Klarar min pc inte detta nu blir jag förbannad


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ingen information om en samlarutgåva än?

Vill ju beställa nuuuuu....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

nån som vet om utveclkarna har nämt något om att fixa det väldigt repetiva gameplayet som fanns i oblivion?

Medlem
Skrivet av s3ng:

fan vad skön bild där vid sjön.

Älskar dimman!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Älskvärt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Snygga och naturliga miljöer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte för att vara den som är "den", meeen... Inget fel på Skyrims grafik, jag är verkligen in den som prioriterar grafik allra högst upp för att få det överstökat.

Har för mig att man har sagt att konsolerna kommer att räcka i minst 5 år till (inte säker på exakt årtal) men om så är fallet så kommer det väl ha som följd att det inte kommer hända så mycket på grafikfronten då det är ett faktum att utvecklarna tjänar mer när dom satsar på konsol samt att specialutvekla för pc kostar ännu mer.

Men som sagt bryr mig inte så mycke så länga spelet har "det", ser verkligen fram emot Skyrim!

Medlem

Precis vad jag sagt innan tyvärr, känns tråkigt att det förmodligen inte blir mycket snyggare :/
Oblivion såg så himla maffigt och spännande ut när de man fick se de första bilderna, det här känns inte så lockande
Bilden på en snubbe i silvrig rustning på en häst, när man ser bergen långt bort osv är så episk!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Oblivion med de uppdateringar jag spelar med kickar ju grafiskt sett Skyrims butt


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Fyfasen vad jag vill ha det här spelet!

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av s3ng:

fan vad skön bild där vid sjön.

Älskar dimman!

Gillade bilden som fan. Kollade Bjosarns kommentar, scrollade upp, och gillade den ännu mer


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Precis vad jag sagt innan tyvärr, känns tråkigt att det förmodligen inte blir mycket snyggare :/
Oblivion såg så himla maffigt och spännande ut när de man fick se de första bilderna, det här känns inte så lockande
Bilden på en snubbe i silvrig rustning på en häst, när man ser bergen långt bort osv är så episk!

Jag tycker Skyrim ser fantastiskt ut men jag förstår vad du menar.
Minns när jag första gången såg bilden du pratar om från Oblivion med silverrustingskillen i PC Gamer. Jag tänkte att wow, kan spel redan bli så där snygga verkligen?!


signatur

Memento Mori

Medlem

Jaa man blir ju inte mindre sugen iallafall

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av s3ng:

fan vad skön bild där vid sjön.

Älskar dimman!

Gillade bilden som fan. Kollade Bjosarns kommentar, scrollade upp, och gillade den ännu mer

Hahahahahahahaaa gjorde exakt likadant!! Såg inte allt första gången


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Har spelat Oblivion en hel del och tycker inte att det är så jätte stor skillnad, men den finns. Sen är det lite orättvist att döma spelet efter bilderna, bättre att vänta på gameplay. Är lite tveksam till köp fortfarande med tanke på att både Dragon age och Crysis osv. har blivit ner bantat och fördummat. Hoppas verkligen inte bethesda har gjort desamma med denna underbara spel-serie. Only time will tell.. Peace out!


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av Tommy_h:

Precis vad jag sagt innan tyvärr, känns tråkigt att det förmodligen inte blir mycket snyggare :/
Oblivion såg så himla maffigt och spännande ut när de man fick se de första bilderna, det här känns inte så lockande
Bilden på en snubbe i silvrig rustning på en häst, när man ser bergen långt bort osv är så episk!

Jag tycker Skyrim ser fantastiskt ut men jag förstår vad du menar.
Minns när jag första gången såg bilden du pratar om från Oblivion med silverrustingskillen i PC Gamer. Jag tänkte att wow, kan spel redan bli så där snygga verkligen?!

Precis, heh kommer också ihåg den bilden. Den va sannerligen något extra, speciellt när man såg den första gången men även nu.

Som sagt det är ju långt ifrån fult men det som inte finns grafiskt kan man ta igen på handling och gameplay!

En krigare som springer omkring i bitande kyla i brynja? Tja, varför inte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av s3ng:

fan vad skön bild där vid sjön.

det är ju för bövelen en flod

Inaktiv
1
Skriv svar