Battlefield 3 släpps 2 november?

Robot
Battlefield 3 släpps 2 november?

Uppgiften kommer direkt från drakens mun. EA:s dito alltså.

#battlefield-3, #activision, #call-of-duty-4-modern-warfare, #dice


Medlem
Battlefield 3 släpps 2 november?

7 MÅNADER ? VILL JU HA DET NU!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Hade hoppats på lite tidigare... =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Lär knappast vara ett aprilskämt iallafall

Medlem

Nja, det är möjligen lite sent påkommet isåfall. Mest troligt är väl att det är ett misstag från någon som jobbar med Download Manager, oavsett om datumet stämmer eller inte. Känns lite underwhelming att avslöja releasedatumet den här vägen.

Medlem

Tänk på att USA är ca 6 timmar efter oss!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

1 dag efter Uncharted 3 och veckan efter kommer Skyrim så om detta är det riktiga datumet blir det inget köp på release.

Medlem

1:a november är det Skyrim. Andra november kanske det är Battlefield 3. Oh helvete.... och Uncharted 3 ja... Ja, det blir ett köpt utav allihopp, och variera mig mellan dom.

Medlem

Skyrim kommer väl 11.11.11 ?? blir en fet månad i vilket fall!

Medlem

De borde inte utannonsera spel såhär tidigt, man blir frustrerad när man behöver vänta.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

aja något att se framemot allefall:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Det är nog ingen smart idé att släppa dem samtidigt, alla har inte råd att lägga ut 1.000:- på två spel under samma månad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

mtp att cod alltid brukar komma runt 11/11 känns detta som ett strategiskt move.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

2a november på min födelsedag och allt..sjukskrivning = epic win

Medlem

Stämmer det får jag stryka 31-års firandet!


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Kvittar när det släpps, bara inte EA bestämmer och de släpper skiten när det inte är klart. Stå på er DICE!

Medlem

Undrar ifall om en profil jag skapar i BF3 på t.ex. 360 kan laddas in i PC om jag väljer att köpa den vid ett senare tillfälle? Så man slipper låsa upp alla vapen igen.

Medlem

Klart det stämmer punkt!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det är nog ingen smart idé att släppa dem samtidigt, småpojkar har inte råd med båda spelen samma månad.

Gör mig inget, är trött på småpojkar i BF serien..

Avstängd

Btw, enligt webhallen så släpps MW3 30 november... Fast kanske inte är spikat.

Medlem

Gott! Men.................... Mer gore nu Dice!!! Skotthål och blod på kroppar och om man blir träffad på nära håll av en granat, ska man inte kastas runt som en docka! El om man blir träffad av artilleri el något annat stort, ja mitt herrskap, då ska det inte finnas mkt kvar av en människa.
Jag tycker inte om att se massa blod el kroppsdelar, och blir lätt spyfärdig när jag ser verkliga bilder på rotten el annat skit, MEN det skapar en viss respekt i både film och spel och kanske tom ger respekt för övriga teammates och kanske tom. fiender att spetsa dem med 100 skott från en M249.

Kontentan; Kan man, så ska man!

På något sätt är det mer tillfredställande i ett spel att sätta ett välplanerat och riktat skott i huvudet på en fiende på långtavstånd och se (beroende på kaliber) huvudet åka av el ett hål i det och sen på marken se en blodfläck runt kroppen..

Men ja, det kommer inte hända dock. EA är inblandade...

Medlem

Men sluta! Det är så sjukt många intressanta spel som kommer i november (Skyrim, Uncharted 3 samt detta)...


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Men sluta! Det är så sjukt många intressanta spel som kommer i november (Skyrim, Uncharted 3 samt detta)...

Ja, det var ju verkligen sjukt många....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag hoppas mer på att min dator klarar av det på iallafall medium-inställningar eller high.

Annars blir jag vääääääldigt ledsen och får köpa ett uppgraderingspaket från Komplett. =\


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Brain:

Men sluta! Det är så sjukt många intressanta spel som kommer i november (Skyrim, Uncharted 3 samt detta)...

Ja, det var ju verkligen sjukt många....

3 av dom största spelen som släpps i år!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag kan bekräfta 2 november.


signatur

Meep!

Medlem

längtar till december ja, då ja får flytta in i min nya stora fina bostadsrätt vid vattnet muhahahaha, så va e bf 3 mot det

Medlem

Blev inte Bf2 försenat nästan 3-4 månader eller så? Det skulle komma i mars eller så och det kom i Juni.


signatur

La la la lag!

dmn
Medlem
Skrivet av anon_100047:

Jag vette faan, verkar för mig i alla fall som om att 2011 kommer bli största spelåret på länge med tanke på alla stora serier som släpps detta år. GÖTT.
Måste dock nog börja spara upp pengar i mitt "köpaspelnärjagblirsugenpådet" fack. Vette fasen om jag annars kommer ha tillräckligt med pengar för alla spel i år.

Skaffa ett jobb.

12
Skriv svar