Lär känna Lucas i Dungeon Siege III

Robot
Lär känna Lucas i Dungeon Siege III

Svärd, sköld, ära, heder och fräcka attacker. Ta dig en titt!

#dungeon-siege-iii


Medlem
Lär känna Lucas i Dungeon Siege III

"Togerher we are stronger". Hmm, så blir det ett Diablo-spel (a.k.a. "singleplay") eller kommer man styra flera karaktärer?

Medlem

de andra spelen har varit rätt diablo-aktiga. men med lite skillnader naturligtvis, t.ex. att man lvlar i svärd genom att hugga med svärd (eller om det är i melee) och lvlar i bågar eller ranged om man använder det osv.

Medlem

Fruktansvärt barnsliga effekter.

Påminner om nått streetfighter-aktigt.

Medlem

Barnsligt utförande, tråkiga miljöer, klychig story och "cheesy" karaktärer. Skulle aldrig köpa detta.

Medlem
Skrivet av fatboy:

de andra spelen har varit rätt diablo-aktiga. men med lite skillnader naturligtvis, t.ex. att man lvlar i svärd genom att hugga med svärd (eller om det är i melee) och lvlar i bågar eller ranged om man använder det osv.

Ah ok, jag spelade bara 1:an. Jag kollade 2:ans grafik en gång men det såg ju sämre ut än 1:an. Dock hade väl 1:an mer 2D-aktig grafik medan 2:an hade 3D.

Medlem
Skrivet av Lorq:
Skrivet av fatboy:

de andra spelen har varit rätt diablo-aktiga. men med lite skillnader naturligtvis, t.ex. att man lvlar i svärd genom att hugga med svärd (eller om det är i melee) och lvlar i bågar eller ranged om man använder det osv.

Ah ok, jag spelade bara 1:an. Jag kollade 2:ans grafik en gång men det såg ju sämre ut än 1:an. Dock hade väl 1:an mer 2D-aktig grafik medan 2:an hade 3D.

Spelade också mest ettan, rätt skön känsla i det vill jag minnas Men det var ju ett tag sen nu.

Provade tvåan snabbt men håller med om att grafiken var väldigt lite tilltalande. Har för mig att man kunde hyra soldater eller nåt i tvåan men jag spelade det för lite för att minnas exakt hur det funkade. Jag är inte säker på att det var helt samma i single- och multiplayer heller.

Medlem

En noble som ska skaffa äran tillbaka till sin mördade familj? Hmm Sebastian Vael från Dragon Age 2 hade väl samma dilemma

Inaktiv

håller med folk att det ser barnsligt/tråkigt ut, men sen gillar jag obsidian. så det blir kanske ett köp...

Medlem

Tyckte det här såg förskräckligt tråkigt ut när jag såg förra trailern men jag blev faktist mer intresserad av det här.

Medlem

håller med brink .. katarina trailen var inge lockande... Men denna var mer lockande .. Får se om det blir någe .. beror på om man kan köra co-op eller liknande ...


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar