Sony lägger ned The Agency

Robot
Sony lägger ned The Agency

Spion-MMO:et får aldrig se dagens ljus, rapporterar brittiska PC Gamer.

#sony-online-entertainment, #everquest, #the-agency, #dc-universe-online


Medlem
Sony lägger ned The Agency

Hade detta på känn. Har varit tyst väldigt länge.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Mjo, det har känts dött i flera år nu. Blev faktiskt ganska paff när jag faktakollade och insåg att spelet avtäcktes redan 2007.

Medlem

Såg ju ut att kunna bli bra, det spelet.

Ase
Medlem

Lägg ner playstation istället & sen kan microsoft lägga ner X-box (än fast jag har en ) så vi alla blir glada istället.synd för ps3 ägarna detta . Dom kanske fattat att annat än familjespel & barnspel spelas bäst på PC .& konsollportningar brukar ändå vara totalt värdelöst

Medlem

Jaha, ingen jätteöverraskning, men synd. Det såg roligt ut!

Medlem

Alltid lika roligt att få läsa om hur dåligt det är att ha konsol, det läser man ju inte ofta om här på Fz!

Medlem

Många spel som blir nedlaggda dessa dagar...datorspelsbranchen blir allt en tuffare marknad att överleva i "/

Medlem

Hehe satt och läste precis en gammal PC Gamer tidning om detta spel, och tänkte när kommer detta ut då? Då fick man svar på tal!

Medlem
Skrivet av Ase:

Lägg ner playstation istället & sen kan microsoft lägga ner X-box (än fast jag har en ) så vi alla blir glada istället.synd för ps3 ägarna detta . Dom kanske fattat att annat än familjespel & barnspel spelas bäst på PC .& konsollportningar brukar ändå vara totalt värdelöst

På vilket sätt skulle "alla bli glada" av att Sony och Microsoft lade ned sina produkter?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Med tanke på att pengarna finns i Xbox & Ps3 och försvann för många år sen i PC delen så är det inte konstigt att färre spel kommer till PC - Intäkterna styr industrin och inte nördarna

Trist, det såg faktiskt intressant ut. SONY= dålig ekonomi? Jag är skeptisk.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

så länge som Planetside kommer ut så struntar jag i vad SOE sysslar med i övrigt.

Medlem

Dom kanske gör bättre spel ju mindre företaget är. SOE har bara gjort ett bra spel hittills i mina ögon och det är DCUO.

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Hade faktiskt sett fram emot det här :(. Nåväl. Life goes on.

Medlem

Och Planetside:Next gör de ingen som helst reklam för, trots att det entrar Beta inom ett par månader ... dumjävlarna på SOE

Medlem

Synd, hade kunnat bli något av det här


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar