Robot
Ridge Racer 3D

En sprillans ny konsol med banbrytande teknik – hur klokt är det att inviga den med ett 90-talsdoftande spel? FZ tar tempen på ett nygammalt Ridge Racer.

#nintendo


Medlem
Ridge Racer 3D

Is it Ridge Racer?

Medlem

Är det någon som har en 3DS och spelar flitigt på den?


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv

Intressant recension. Kul att ni är hårda för en gångs skull. Men samtidigt försår jag inte vad som är dåligt med det? Att Ridge Racer är från 90-talet? Det är inte tänkt att introducera någonting nytt....Verkar som att du inte direkt hittar nånting dåligt med det, ändå får det bara en 2a??

Hade du först spelat Asphalt 3D så hade du tyckt att detta var ett mästerverk. Tro mig, jag har båda

Nä jag gillar detta, kul som fan. Och perfekt anpassat för 3DS och 3d effekterna är ju hur grymma som helst i detta!! Riktigt djup får man

http://www.metacritic.com/game/3ds/ridge-racer-3d

Skrivet av Insanity:

Är det någon som har en 3DS och spelar flitigt på den?

Jag gör

Medlem

its ridge racer! riiiidge racer!

Redaktör
Skrivet av neonille:

Intressant recension. Kul att ni är hårda för en gångs skull. Men samtidigt försår jag inte vad som är dåligt med det? Att Ridge Racer är från 90-talet? Det är inte tänkt att introducera någonting nytt....Verkar som att du inte direkt hittar nånting dåligt med det, ändå får det bara en 2a??

Det är ett bra spel av den gamla stammen, men bortsett från 3d:n är det snudd på exakt samma spel som jag körde för sex, sju år sen på PSP. För folk som inte lirat serien tidigare kan det kanske kännas ok att betala fullpris för, i annat fall inte. Hade jag lagt ca 450 kr på detta spel skulle jag kräva mer än en schysst men långt från nödvändig 3d-effekt på nyhetslistan för att vara nöjd.


signatur
Medlem

llllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacell!!!!!!!!111

haha *fniss*

Inaktiv

Jag spelade det på playstation back in t3h days.
Ett av de bästa bilspelen jag spelat, det är formodligen bara carmageddon som jag tycker är bättre.

Medlem

Bästa releasespelet på 3DSn utan tvekan. möjligen att Steel Diver och Pilotwings får vara med men nja i slutändan var Ridge Racer 3DS roligast. sämst var helt klart Asphalt 3D, herrejevvlar var det var trasigt.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar